اخبارخارجی

نگرانی جوانان آمریکایی از آینده

آوای سنت : جوانان آمریکا از آینده می ترسند و احساس ناامنی می کنند.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، در گزارشی که توسط وب‌سایت آمریکایی اکسیوس تهیه شده آمده است که جوانان آمریکایی که درعصر تیراندازی‌های جمعی بزرگ شده‌اند نگران آینده هستند و تقریباً نیمی از آنها ماه گذشته اظهار داشتندکه احساس ناامنی می‌کنند.

براساس یک نظرسنجی جدید که توسط موسسه کندی هاروارد که درزمینه سیاست فعالیت می کند انجام شده است،چهل وهشت درصد از آمریکایی های بین ۱۸ تا ۲۹ سال می گویند اخیرا احساس ناامنی کرده اند.

دراین نظر سنجی آمده است: ۲۱ درصد گفته اند که درمدرسه احساس ناامنی می کنند و ۴۰ درصد نیز نگران این هستند که قربانی خشونت های مسلحانه یا تیراندازی جمعی شوند،آنها همچنین گفتند نگران شرایط اقتصادی هستند.

۷۳ درصد معتقدند که بی خانمانی ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد. ۳۲ درصد از این می ترسند که روزی بی خانمان شوند و این درصد برای جوانان اسپانیایی تبار و سیاه پوست به ترتیب به ۴۳ درصد و ۳۹ درصد می رسد.

۵۹ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دولت باید برای کاهش فقر هزینه کند،این در حالی است که  در سال ۲۰۱۳ فقط ۳۵ درصد آن را گفتند.

این نظرسنجی نشان داد که ۵۰ درصد از جوانان معتقدند که دولت باید برای کاهش تغییرات اقلیمی تلاش کند،درصد کسانی که این را در سال ۲۰۱۳ گفتند تنها ۲۹ درصد بود.

دلا ولپ، مدیر نظرسنجی مدرسه کندی هاروارد، گفت:این نسلی است که احساس محاصره می‌کند و ترس آن‌ها درسیاست اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. و این ترس‌ها جوانان را بسیج می‌کند تا با تعداد تقریباً رکوردی رأی دهند.

انتخابات میان‌دوره‌ای سال ۲۰۲۲ از نظر میزان مشارکت در میان رای دهندگان زیر ۳۰ سال (۲۷ درصد) بود که درحداقل سه دهه گذشته دومین مشارکت و کم سابقه بود،ولپ اضافه کرد که این رای گیری حیاتی است و همچنان به تغییر موازنه به نفع نامزدهای دموکرات،که اکثراً توسط جوانان حمایت می شوند،ادامه می دهد.

در این گزارش به نقل ازتحلیل گران مؤسسه بروکینگز آمده است که نفوذ رأی دهندگان جوان به دموکرات ها این امکان را داد که تقریباً درهمه رقابت های سطح ایالت پیروز شوند و اکثریت خود را درسنای ایالات متحده افزایش دهند.

اصل مطلب را اینجا مشاهده کنید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن