اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

از شایستگان اهل سنت در مناصب دیپلماتیک استفاده می شود

آوای سنت: وزیر امور خارجه بر اراده این وزارتخانه در زمینه استفاده از شایستگان اهل سنت در مناصب دیپلماتیک تاکید کرد.

به گزارش انسجام ملی، ماموستا عبدالسلام؛ مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی پیش از ظهر امروز در دیدار با امیرعبدالهیان؛ وزیر امور خارجه کشور با تأکید بر اینکه جهت تحقق عدالت اجتماعی هیچ قوم و جنسیتی بر دیگری برتری ندارد گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از آن همه ایرانیان اعم از شیعه و سنی و سایر ادیان آسمانی حضور داشته‌اند.

عبدالسلام کریمی ضمن تشکر از بکارگیری نیروهای شایسته‌ی اقوام و مذاهب این اقدام را وحدت آفرین و در راستای اهداف نظام و راهبرد دولت کریمه دانست.

مشاور رئیس‌جمهور در ادامه گفت: سفیر هم نماینده نظام است و هم نماینده دولت لذا حضور سفیر اهل‌سنت در کشورهای اسلامی حرکتی در جهت انسجام ملی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آقای امیر عبدالهیان ضمن ابراز علاقه‌مندی از بکارگیری نخبگان و شایستگان اهل سنت گفت: با توجه به اینکه انتخاب سفیر قبل از اینکه این پست را تقبل کند باید آموزش‌ها لازم را ببیند تأکید کرد، در نظر داریم با همکاری مبادی ذیربط و با ترتیب اولویت از افرادی که شرایط و توانمندی لازم را دارند، به عنوان سفیر و سرکنسول بیش از پیش در این وزارتخانه استفاده کنیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن