اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

امام جمعه اهل‌سنت کیش: سرنوشت هر جنایتکاری نابودی است

آوای سنت : یک عالم اهل سنت گفت: حمله به بیمارستان و رحم نکردن به کودکان و بیماران نشانه رذالت و خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی است اما سرنوشت هر جنایتکاری نابودی است.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل‌سنت کیش اظهار کرد: تاریخ تاکنون این همه شقاوت و وحشی گری بر علیه مردمی مظلوم و در محاصره را سراغ ندارد و همه مستکبران عالم جمع شده اند تا خون این مردم مظلوم را بریزند و متأسفانه مدعیان حقوق بشر و حتی سران کشورهای اسلامی نیز با سکوت خود به ظالمان در تشدید ظلمشان کمک می کنند.

وی، حمله به بیمارستان و رحم نکردن به کودکان و بیماران و زنان را نشانه رذالت و خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی دانست و تأکید کرد: حتی آب و دارو و غذا را نیز به روی این مردم مظلوم بسته اند و دنیا و تاریخ این همه رذالت انسانی را فراموش نمی کند.

این عالم اهل سنت اضافه کرد: هر رژیم سفاکی که احساس می‌کند به مرحله نابودی رسیده است دست به چنین جنایاتی می‌زند و صهیونیست ها بهتر از هر کسی می دانند که به پایان خودشان رسیده اند و این جنایات نیز کمکی به آنان نخواهد کرد.

صدای خرد شدن استخوان های رژیم صهیونیستی آنان را به جنون رسانده

امام جمعه اهل سنت کیش، گفت: سفر بی شرمانه سران کشورهای مختلف غربی به اسراییل را ننگ دیگری خواند و تأکید کرد: همان که قرآن را آتش می زدند امروز در کنار صهیونیست ها ایستاده اند و مردمی در محاصره را به خاک و خون می کشند و احساس پیروزی می کنند اما ضربه ای که طوفان الاقصی به پیکره و ماهیت این رژیم زد، آنان را در وضعیتی بحرانی قرار داده که صدای خرد شدن استخوان های خودشان را شنیده اند و دست به هر جنایتی می زنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن