اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه اهل سنت قشم: پیروزی حماس فخر مسلمانان است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت قشم گفت: از پیروزی رزمندگان فلسطینی و حماس خوشحالیم و برای آنان دعا می‌کنیم.

شیخ خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم در خطبه اول نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن جنایت علیه فلسطین گفت: پیروزی حماس را به مردم فلسطین تبریک می‌گویم.

وی افزود: قوم یهود از دیرباز با اقداماتشان به اسلام ضربه زدند و اکنون با همان تفکرات به دشمنی با مسلمانان می‌پردازند.

امام جمعه اهل سنت قشم در خطبه دوم نماز جمعه تصریح کرد: آتش‌سوزی لنج باری در اسکله بهمن اولین باری نبود که اتفاق افتاد و قطعا آخرین بار هم نخواهدبود بنابراین قطعا نیاز است اخطار و تذکر جدی به کسانی داده‌شود که از مردم عوارض می‌گیرند اما به آن‌ها خدمات مناسبی ارائه نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: وقتی که در کنار ساحل در جایی که لنج لنگر انداخته‌است آتش‌سوزی ایجاد می‌شود و هیچ ایستگاه آتش ‌نشانی در یک اسکله تجاری وجود ندارد یک فاجعه است.

شیخ خطیبی در ادامه عنوان کرد: اینطور به نظر می‌رسد که این مسئولان سرنوشت مردم و تجار را به باد سپرده‌اند و مردم چگونه می‌توانند به این اسکله و مسئولان آن اعتماد کنند.

وی افزود: مقصران این موضوع باید پاسخگو باشند، عذرخواهی کنند و درصدد جبران آن برایند تا این حادثه دیگر تکرار نشود تا دیگر شاهد این قضایا نباشیم.

امام جمعه اهل سنت قشم در ادامه با اشاره به موضوع بنزین خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز اقدام خوبی برای کاهش صف‌های بنزین صورت نگرفته‌است و این هم نوعی بی‌تدبیری است.

وی ادامه داد: مردم باید چندین ساعت در صف‌های بنزین معطل باشند و این اتفاق زیبنده نیست.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن