اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

علمای اهل سنت خراسان‌جنوبی جنایات اسرائیل را محکوم کردند

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت زیرکوه گفت: علمای اهل سنت نیز همراه و همگام با همه آزادگان جهان جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین را محکوم کرده و امید که به زودی شاهد محو شدن این غده سرطانی از سرزمین های اشغالی باشیم.

مولوی سید مصطفی حسینی، امام جمعه اهل سنت زیرکوه  از بیرجند اظهارداشت:  همه جهانیان اعم از مسلمان و غیر مسلمان بر این موضوع واقفند که ۷۵ سال است از اشغال فلسطین و بیت المقدس توسط اسرائیل غاصب می گذرد.

وی خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر پاک ترین، مقدس ترین سرزمین های اسلامی به دست کثیف ترین، ناپاک ترین و رذل ترین انسان های اشغال شده که همه جهانیان به این موضوع اذعان دارند.

جان به لب شدن فلسطینیان

این عالم اهل سنت با بیان این که دیگر جان مردم فلسطین از دست این غاصبان جنایتکار به لب رسیده است افزود: همه مسلمانان و آزادگان جهان از این ظلم و تعدی روا داشته شده به فلسطینان ناراحتند.

به گفته حسینی روز به روز هم فشارها از سوی این رژیم غاصب به مردم فلسطین بیشتر و بیشتر می‌شود شاهد به خاک و خون کشیدن و آوار خانه ها بر سر زنان، مردان و کودکان این سرزمین مقدس هستیم.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه ادامه داد: ظلم و جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته اشک همه دنیا را در آورده و همه مردم و آزادگان جهان این جنایات را محکوم می‌کنند.

به گفته حسینی علمای اهل سنت نیز همراه و همگام با همه آزادگان جهان نیز این جنایات را محکوم کرده و  امید که به زودی شاهد محو شدن این غده سرطانی از سرزمین های اشغالی باشیم.

وی ادامه داد: محو شدن اسرائیل از نقشه جهان نیز به زودی رقم خواهد خورد.

مولوی سید کاظم حسینی، یکی دیگر از علمای اهل سنت زیرکوه از این شهرستان اظهارداشت: غزه و فلسطین موضوعی است که باید همه کشورهای اسلامی نسبت به آن بی اهمیت نباشند چرا که سال هاست که زیر یوغ اسرائیل غاصب و جنایتکار هستند.

۷ دهه اسارت خانگی 

به گفته وی بیش از ۷ دهه است که از اسارت خانگی و محصور بودن در زندان سرباز مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی می گذرد به همین دلیل نباید از کنار این موضوع و مسئله مهم بی اهمیت گذر کرد.

این عالم اهل سنت ادامه داد: حداقل کاری که می توان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام داد این است که جنایات اسرائیل را محکوم کرده و با این مظلومان عالم ابراز همدردی کنیم.

به گفته حسینی باید دعا کنیم تا هر چه زودتر مردم فلسطین از زیر یوغ استکبار جهانی آزاد شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن