اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه اهل سنت کیش: عاملان حادثه تروریستی راسک به دنبال فتنه انگیزی هستند

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت کیش در رابطه با شهدای حادثه تروریستی راسک گفت: گروه‌های وابسته به دشمن با اقدامات تروریستی خود علیه ماموران جان بر کف نیروی انتظامی به دنبال ایجاد فتنه انگیزی و نا امنی در ایران هستند.

شیخ «یعقوب شمس» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت کیش اظهار کرد: ما اهل سنت در کنار برادران شیعه خود این حمله تروریستی به حافظان امنیت مردم و فرزندان ایران را در سیستان و بلوچستان محکوم می‌کنیم.

وی اضافه کرد: گروه‌های بی هویت با خط گرفتن از دشمنان در تلاش برای تفرقه افکنی هستند که امیدواریم عاملین این اتفاق تلخ هرچه سریعتر شناسایی و به سزای اعمال خود برسند.

امام جمعه اهل سنت کیش در ادامه با اشاره به حمایت‌های امریکا و غرب از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: امروز همه آنانی که به حقوق بشر امریکایی‌ها دل بسته بودند باید عبرت بگیرند.

وی ادامه داد: امریکا و غرب نه تنها از حمله نظامی به غزه حمایت و به رژِیم صهیونیستی مستشار نظامی اعزام می‌کنند، بلکه مانع ورود کمک‌های جهانی به غزه می‌شوند.

شیخ « شمس» نیروی‌های نظامی رژیم صهیونیستی را بزدل خطاب کرد و گفت: این نیروهای بزدل هیچ شانسی در حمله زمینی به غزه ندارند و زمین گیر می‌شوند.

وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها امروز به پشتوانه تسهیلات غربی، به بمباران هوایی خانه‌های مسکونی، بیمارستان‌ها و مساجد روی آورده‌اند.

امام جمعه اهل سنت کیش در پایان خواستار توجه ویژه دولت به مناطق آزاد جهت افزایش اختیارات در این مناطق شد و افزود: بلاتکلیفی واردات خودرو به مناطق آزاد باید حل و فصل شود؛ متاسفانه وارد نشدن خودروهای خارجی در کنار اخذ جریمه از خودروهای پلاک ملی سبب شده که شرایط نامناسبی بر جزیره حاکم باشد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن