اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه دهگلان: جوانان جویای کار به جای مدیران چند مسئولیتی بکار گیری شوند

آوای سنت : ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان گفت: گفت: نیاز است مسئولین و مدیران به صورت جهادی به مردم خدمت صادقانه نمایند در حالیکه متاسفانه بعضی از مدیران و مسئولان بازنشسته هنوز در سمت خود باقی مانده و یا بعضی مدیران دارای چندین مسئولیت هستند که نیاز است جوانان بیکار و دارای مدارک تحصیلی جویای کار به جای مدیران چند مسئولیتی و مدیران بازنشسته بکارگیر شوند.

با حضور ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان نماز جمعه این هفته در مسجد جامع این شهر با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

ماموستا محمدی با اشاره به مشکلات و نواقص در کشور گفت: اگر مشکل و نواقصی هم در کشور وجود دارد ناشی از عدم انتخاب اصلح در انتخابات است که مردم بدون آگاهی و بر اساس حزبی و جناحی اقدام به انتخاب می کنند که شاید آن فرد اصلح  که برای حل مشکلات جامعه مورد نیاز است انتخاب نشود.

امام جمعه دهگلان در ادامه خطبه های نماز با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید خادمان واقعی مردم باشند گفت: نیاز است مسئولین و مدیران به صورت جهادی به مردم خدمت صادقانه نمایند در حالیکه متاسفانه بعضی از مدیران و مسئولان بازنشسته هنوز در سمت خود باقی مانده و یا بعضی مدیران دارای چندین مسئولیت هستند که نیاز است جوانان بیکار و دارای مدارک تحصیلی جویای کار به جای مدیران چند مسئولیتی و مدیران بازنشسته بکارگیر شوند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن