اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه سنندج: دیگر مردم قدرت خرید ندارد

دولت برای مهار تورم برنامه‌ریزی کند

آوای سنت : امام جمعه سنندج گفت: مهار تورم در این شرایط کنونی که دیگر مردم قدرت خرید برایشان نمانده است، یک مطالبه جدی بوده که برنامه‌ریزی می‌خواهد.

 ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ ارتقای شایستگی و محبوبیت هر مدیر را در خدمتگزاری به مردم دانست

وی با بیان اینکه اقتصاد قوی دلسوزی، تلاش و روحیه جهادی می‌خواهد، گفت: مهار تورم در این شرایط کنونی که دیگر مردم قدرت خرید برایشان نمانده است، برنامه‌ریزی می‌خواهد. چراکه قشر ضعیف و مستضعف دیگر توانایی خرید نیازمندی‌های خودشان را ندارند.

امام جمعه سنندج با تأکید بر اینکه تحقق شعار سال، حمایت از تولید و رفع مشکلات مردم اولویت مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: مهار تورم و رشد تولید از دغدغه‌ها و مطالبات جدی مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را محکوم کرد و افزود: امروز وجدان بشریت بیدار شده و دنیای اسلام نیز به پشتیبانی ایران آمده و همه یکصدا هر گونه کشت و کشتار و ریختن خون کودکان و زنان مظلوم در غزه را محکوم می‌کنند. ۶۰ دولت از آفریقا حمایت کرده و رژیم صهیونیستی باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.

ماموستا رستمی عنوان کرد: در کنار شهادت ۲۳ هزار نفر که ۱۱۳ نفر از آنان خبرنگار بوده، زخمی شدن ۶۰ هزار نفر؛ ۱۵۰۰ کودک در غزه دست و پایشان قطع شده که این جنایات خلاف وجدان بشریت و انسانیت و دین اسلام است.

وی ادامه داد: امیدواریم هر کسی علیه مسلمانان واسلام تحرکی انجام می‌دهد، خداوند آن را نابود کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود به آیه ۴۰ سوره توبه اشاره و خاطرنشان کرد: عظمت دین اسلام، محبوبیت پیامبر گرامی اسلام(ص) و کرامت اهل‌بیت(ع) و انبیا بر کسی پوشیده نیست، باید همه با هم در راستای تبعیت از دستورات حق تعالی گام برداریم و مطمئن باشیم که خداوند پشتیبان انسان ایمان‌دار است.

ماموستا رستمی بیان کرد: امیدوارم که همه مسلمانان وحدت و اتحاد خود را حفظ کرده و خداوند امنیت و آسایش کنونی را برای ما حفظ کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن