اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه مهاباد : جنگ غزه مایه شرم مدعیان حقوق بشر است

آوای سنت : امام جمعه مهاباد با ابراز تاسف از شهادت هزاران نفر زن، مرد و کودک در فلسطین توسط دژخیمان صهیونیستی و حامیان سفاک غربی آنها گفت: جنگ غزه و اتفاقات اخیر در فلسطین مایه شرم برای استکبار جهانی و مدعیان حقوق بشر است.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: اتفاقاتی که طی ۲ ماهه اخیر در جلو چشم سران کشورهای غربی در نوار غزه اتفاق افتاد، مایه شرمساری بشریت و همه مدعیانی است که دم از حقوق بشر می زنند.

وی اضافه کرد: سازمان های حقوق بشر نیز در مورد جنگ غزه با استاندارهای دوگانه رفتار کرده و این همه کشتار و خونریزی را را نادیده گرفته اند.

امام جمعه مهاباد با اشاره به بازی با کلمات رسانه های غربی در این خصوص ادامه داد: آنان با بی شرمی کودکان فلسطینی را افراد زیر ۱۸سال، جوانان اسراییلی را کودک، اسیرهای فلسطینی را زندانی و اسراییلی های دست فلسطین را گروگان خطاب می کنند که همگی آنها بازی رسانه های غربی است که اگر به آن توجه نشود ذهن جهان دچار گمراهی خواهد شد.

ماموستا امامی اظهار کرد: ناگفته های آسیب اسراییل و تبعات آن از عملیات طوفان الاقصی بیشتر از گفته های آن است که در آینده برای همگان مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به پایان یافتن آتش بس بین حماس و اسراییل گفت: با آزادی تعداد قابل توجهی از زنان و کودکان فلسطینی زمینه آزادی قدس و محل معراج پیامبر نیز در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

امام جمعه مهاباد در ادامه ضمن تبریک روز دانشجو افزود: پیشرفت حوزه علمی یکی از ارکان قدرت کشورهای مختلف در دنیای امروز است که نقش دانشجویان در آن بسیار پرنگ و تعیین کننده به نظر می رسد./ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن