اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

امام جمعه کامیاران : انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است

آوای سنت : امام جمعه کامیاران گفت: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است و باید زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد سیاسی و اجتماعی با مشارکت حداکثری مردم فراهم شود.

 ماموستا سید محسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کامیاران اظهار کرد: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان دستاوردهای مختلف نظام است.

وی افزود: از فرماندار جهادگر شهرستان کامیاران خواستاریم در جهت رفع مشکلات مردم و تلاش برای عمران و آبادانی و توسعه در حوزه‌های مختلف سطح شهرستان تلاش مضاعف نماید تا دغدغه‌های مردم این شهرستان کاسته شود.

امام جمعه کامیاران تصریح کرد: باید مسئولان در مسیر عمران و آبادانی گام بردارند و تکریم ارباب رجوع در ادارات سطح شهرستان را به عنوان یک مبحث مهم ارتقا دهند.

ماموستا حسینی خواستار پیگیری اعزام تیم ویژه برای بررسی موضوع تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان شد.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر حفظ وحدت و اتحاد در مقابل بدخواهان تأکید کرد و افزود: دشمنان از وحدت و اتحاد مسلمانان ناراحتند و ما باید نسبت به این اهتمام ویژه داشته باشیم و در انتخابات پیش رو مشارکتی حداکثری داشته باشیم.

امام جمعه کامیاران تصریح کرد: هر نوع کار و تلاش و خدمتگذاری مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم پشتوانه دولت خواهد بود.

ماموستا حسینی افزود: دولت باید در جهت رفع بیکاری جوانان، رونق اقتصادی و افزایش توان خرید مردم و رسیدگی به مستضعفان جامعه نگاه ویژه داشته باشد.

وی در پایان خطبه‌های این هفته توصیه‌هایی به جوانان داشت و افزود: جوانان با آگاهی و اطلاع از نیت بدخواهان نظام با جریان ضد انقلاب در فضای مجازی همسو نشوند./مهر

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن