اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

خدمت به مردم مهمترین وظیفه دولت است

آوای سنت : امام جمعه سنندج گفت: بزرگترین خدمت دولت، خدمت به مردم و توسعه و آبادانی کشور است، چون مردم ولی‌نعمت اصلی ما هستند و باید خدمت به آن‌ها در راس امور باشد.

ماموستا فایق رستمی ، جمعه، سوم شهریورماه، در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع شهر سنندج، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت اصلی ما هستند و باید مردم و دولت با همدیگر در تعامل و همکاری باشند، اظهار کرد: هفته دولت هفته کار و تلاش، توسعه و پیشرفت و خدمت به محرومان جامعه است.

وی، بزرگترین خدمت دولت را خدمت به مردم و توسعه و آبادانی کشور دانست و افزود: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت اقدامی بسیار در خور توجه و شایسته تقدیر است که باعث رونق و آبادانی بیشتر استان می‌شود.

امام جمعه سنندج، در ادامه خواستار کاهش نرخ مواد غذایی شد و تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش امکانات رفاهی و زیرساخت‌ها بر کسی پوشیده نیست اما از مسئولان درخواست داریم که نظارت و کنترل بیشتری بر بازار داشته باشند.

وی، قرآن کریم را خاری در چشم دشمنان دین اسلام  دانست و افزود: قرآن کریم، کتابی برای تمامی بشریت است و توهین به آن توهین به تمام کتب و ادیان الهی محسوب می‌شود.

ماموستا رستمی گفت: اگر امروز دشمن نمی‌تواند به صورت زمینی به خاک کشورمان تجاوز کند با روش‌های دیگری همچون شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی سعی در گمراهی جوانان ما دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان هیچگاه دست از کینه و دشمنی با مسلمانان بر نمی‌دارند، چون از اتحاد و وحدت میان مسلمانان ناراحت هستند و به انواع روش‌ها سعی در بر هم زدن این اتحاد دارند./ایسنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن