اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت ارومیه با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است.

ماموستا مامد کلشی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات در کشور اظهار کرد: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است و همین باعث قوام و دوام مملکت می‌شود.

وی با بیان اینکه پایه‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بر مردم سالاری دینی بنا شده است، افزود: انتخابات و شرکت در آن نماد مردم سالاری دینی است و مردم در ۱۱ اسفندماه باید از این حق خود استفاده کنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به تبلیغات و هجمه دشمنان برای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضمن مأیوس کردن دشمنان می‌تواند چشم طمع ایادی استکبار را قطع کند.

کلشی نژاد عنوان کرد: با حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند به دنیا ثابت می‌کنیم که با وجود همه مشکلات اقتصادی هنوز دلسوز کشور، نظام و انقلاب خود هستیم و به پشتیبانی از آن می‌پردازیم.

وی حضور مردم در انتخابات را واجب شرعی دانست و افزود: در نظام مردم سالاری دینی مجلس حرف اول را می‌زند؛ البته لازمه تشکیل مجلس مقتدر، انتخاب صحیح، آگاهانه و افراد کارآمد، متخصص و متعهد به انقلاب، نظام و دلسوز به کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن