اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است

آوای سنت : مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت آذربایجان غربی گفت: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است و همین باعث قوام و دوام مملکت می شود.

ماموستا عبدالرحمان محمدپور افزود: حق حضور مردم در صحنه انتخابات موجب جاودانگی انقلاب و نظام اسلامی می شود.

وی اضافه کرد: نمایشی خواندن انتخابات و تلاش برای دلسرد کردن مردم برای شرکت در انتخابات نشان از ناکامی فتنه های ۴۵ ساله دشمنان است؛ آنها امروز دنبال راه دیگری می گردند تا با تضعیف جایگاه مجلس، مردم را مایوس کنند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی امروز از تاثیر پذیری ملت های مظلوم جهان به ویژه مردم فلسطین و غزه از انقلاب ایران به هراس افتاده و برای جبران شکست خود در اقصی نقاط جهان، مهمترین نهادهای تصمیم گیری ایران اسلامی را نشانه می گیرد.

مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت آذربایجان غربی اظهار کرد: بدون تردید حربه دشمنان بر علیه مردم سالاری دینی ناکام مانده و موفق نخواهد شد.

ماموستا محمدپور گفت: با حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند به دنیا ثابت می کنیم که با وجود همه مشکلات اقتصادی هنوز دلسوز کشور، نظام و انقلاب خود هستیم و به پشتیبانی از آن می پردازیم.

وی تاکید کرد: مردم کسانی را انتخاب کنند که افراد متدین بوده و با قانون گذاری و تصمیم گیری درست نه تنها زمینه ساز رفع مشکلات موجود باشند بلکه توسعه کشور را هم رقم بزنند.

وی افزود: همانگونه که امام راحل فرمودند مجلس در راس امور است در نظام مردم سالاری دینی مجلس حرف اول را می زند؛ البته لازمه تشکیل مجلس قوی، انتخاب صحیح، آگاهانه و افراد کارآمد، متخصص و متعهد به انقلاب، نظام و دلسوز به کشور است/ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن