اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

مشارکت در انتخابات ادبیات جهان را نسبت به ایران تغییر می دهد

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت نقده در گفتگویی گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات ادبیات دنیا را نسبت به ایران تغییر می دهد؛ مشارکت حداکثری در انتخابات عامل مهم امنیت و اقتدارکشور است و جایگاه کشور در عرصه بین المللی را ارتقا می بخشد.

ماموستا ثنار تمرنژاد با اشاره به اغتشاشات اتفاق افتاده طی سال گذشته افزود: دشمنان با تزریق ویروس بدبینی به نظام در بین مردم سعی کردند مردم را از نظام جدا کنند ولی راه به جایی نبرده اند و نخواهند برد.

وی اضافه کرد: شرکت گسترده مردم در انتخابات نشان خواهد داد برخلاف تحلیل ها و تصورات دشمنان، ملت بزرگوار ایران همچنان پایبند نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی با توجه به حوادث سال گذشته و تبلیغات رسانه های دشمنان باید به دنبال نقش برآب کردن دسیسه ها و فتنه های دشمنان بوده و زمینه را برای برگزاری انتخابات پرشور آماده کنیم.

امام جمعه اهل سنت نقده اظهار کرد: برای مشارکت آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات باید از متنفذان و معتمدان یاری گرفته و ضرورت شرکت در انتخابات و همچنین انتخاب آگاهانه را توسط آنها برای مردم تبیین کرده و جلوی گسترش تبلیغات منفی دشمن را بگیریم.

انتخابات روز اتحاد و با نظام بودن مردم

ماموستا تمرنژاد گفت: هراس دشمن از انتخابات به خاطر این است که روز انتخابات، روز اتحاد و با نظام بودن مردم است و به همین دلیل از وحدت و وفاداری مردم به نظام می هراسد و انتخابات را هدف قرار می دهد.

وی افزود: دشمن از این روز می هراسد به خاطر اینکه مردم به ارکان نظام رای می دهند و حاضر نیستند از آن جدا شوند.

وی اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات و رای آنها آبی برآتش فتنه دشمنان ریخته و طراحان جنگ های ترکیبی و توطئه های مختلف را به عقب رانده و مایوس خواهد کرد.

رای ندادن، آب در آسیاب دشمن ریختن است

امام جمعه اهل سنت نقده اظهار کرد: بی تفاوتی به انتخابات و رای ندادن آب در آسیاب دشمن ریختن و همراه دشمنان حرکت کردن و نادیده گرفتن آینده کشور است.

ماموستا ثمرنژاد با تاکید بر تبیین محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات ادامه داد: سلامت انتخابات از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است و باید انتخابات به دور از شبهه و فراتر از دغدغه های جناحی و سیاسی باشد.

وی بیان کرد: رقابت های تخریبی علیه یکدیگر معادلات سیاسی و امنیتی کشور را زیر سوال خواهد برد بنابراین مردم باید توجه داشته باشند به کسی که رای می دهند، باید حرفی برای گفتن داشته باشد، دستور مردم و نظام بوده و برای حل مشکلات به جای دعواهای سیاسی، راهکار بدهد./ایرنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن