اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

اگر مسلمانان متحد باشند، رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت کرده سرای بخش لوندویل آستارا: اگر مسلمانان متحد باشند، رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد

افندی محمد بهاءالدین هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته اتحاد مسلمین را موجب نابودی دشمنان اسلام عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از گیلان، افندی محمد بهاءالدین هاشمی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع محله کرده سرای بخش لوندویل شهرستان آستارا با حمد و ستایش خداوند متعال و دعوت به تقوای الهی سخنان خود را آغاز کرد و متحد شدن امت اسلام را عامل پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان و مستکبران جهان دانست.

وی با اشاره به دشمنی ریشه دار رژیم صهیونیستی و یهودیان با مسلمانان، خاطر نشان کرد: دشمنی یهود با مسلمین از عصر پیدایش اسلام و دوران پیامبر اکرم(ص) بوده و همچنان ادامه دارد، از این رو قرآن کریم یهود را دشمن اصلی مسلمانان معرفی فرموده و در آیات متعدد به این دشمنی اشاره و مسلمین را نسبت به آنان بر حذر داشته است.

امام جمعه اهل سنت مسجد جامع کرده سرای بخش لوندویل در ادامه سخنان خود بر اهمیت وحدت در بین کشور های اسلامی تاکید و اضافه کرد: اتحاد و همبستگی بین کشور های اسلامی دشمنان و رژیم صهیونیستی را مایوس و نابود خواهد کرد.

افندی محمد بهاءالدین هاشمی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر لزوم یاری رساندن امت اسلام به مردم مظلوم فلسطین، تصریح کرد: اگر فقط ده درصد از مسلمانان جهان در سرزمین های اشغالی فقط راهپیمایی کنند، بساط رژیم صهیونیستی جمع خواه شد و این رژیم به معنای واقعی نابود خواهد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن