اهل سنت ایرانعمومی

تاکید عالم اهل سنت بر هوشیاری جوانان در برابر انحرافات

فتنه های جدید فکری در انتظار جوانان

آوای سنت : مدیر مدرسه دینی سراج الدین روستای قرنجیک از توابع استان گلستان ضرورت پایبندی بر ذکر صلوات و دوری از باورهای غلط را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار آوای سنت سنت قربان محمد آخوند کسلخه در این خصوص به نقل از حضرت عمر رضی الله عنه گفت: مجالس خویش را با ذکر صلوات مزین نمایید. صلوات در روز قیامت برای اهل امت تبدیل به نور می شود. صلوات در ایام مشکلات و در مسیرهای تاریک خود را نشان داده و تاریکی را به روشنایی تبدیل خواهد کرد تا بتوانیم به حرکت خود ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه امت اسلامی هر اندازه که بیشتر صلوات بگویند، به همان اندازه از شفاعت نبی مکرم صلی الله علیه و آله وسلم بهره مند خواهند شد افزود: برخی انسان های گمراه به دیگران این گونه تلقین می کنند که امروز پیامبری در بین امت وجود ندارد و نمی تواند کاری برایشان انجام دهد.

آخوند کسلخه اظهار داشت: جوانان عزیز مخصوصا باید مراقبت آنچه که از شبکه های منحرف پخش می شود باشند و نباید گول القائات آنها را بخورند. شبکه های منتسب به اهل سنت که به ظاهربرنامه های ویژه مذاهب اربعه را پخش می کنند تولیدات انحرافی را در لابلای برنامه هایشان می گنجانند تا بتدریج ذهن جوانان امت اسلامی را منحرف کنند. بانیان این شبکه ها بر این باور هستند که رسول گرامی اسلام در زمان حاضر هیچ قدرتی ندارد و نمی تواند یار و یاور مسلمین باشد. حال آنکه آن حضرت صلی الله علیه و آله وسلم فرمایش می کند: فرشتگان مقرب ماموریت دارند تا صلوات مومنین را وصول کرده و به من برسانند.

این عالم اهل سنت متذکر شد: از این رو باید گروه های منحرف را به جوانان بشناسانیم. آنها کسانی هستند که نبی مکرم اسلام را در زمان حاضر برای امت اسلامی مفید ندانسته و سعی دارند باورهای غلط شان را در جامعه رواج بخشند. پیامبر گرامی ما در جای دیگر بیان می دارد: بدون شک در جوار قبر من فرشتگانی ماموریت دارند که سلام و صلوات هر یک از امت را با ذکر نام و مشخصات نسبی ایشان به من می رسانند.

مدیر مدرسه دینی سراج الدین روستای قرنجیک با بیان اینکه گروه های منحرف می کوشند تا پیروان مذاهب را به بیراهه بکشانند بیان نمود: وعده خدای متعال است که اگر هر کس از میان مسلمین یک صلوات بر نبی مکرم بفرستد، من بر وی ده صلوات خواهم فرستاد. صحابه رضی الله عنهم طالب شهادت بودند تا به رحمت الله متعال نائل آیند و در فرستادن سلام وصلوات به پیامبر عظیم الشان کوتاهی نمی کردند. امروز ما با آنکه رفاه و آسایش داریم از امتیاز برابر با صحابه برخوردار بوده و به اندازه آنها اجر و پاداش می گیریم.

آخوند کسلخه همچنین گفت:  خداوند متعال می فرماید هر کس صد بار به نبی اسلام صلوات بفرستد آتش جنهم را بر اندام وی حرام خواهم کرد. بنابراین چنین شخصی اگر از منکرات دوری ورزیده و به معروفات و معنویات بپردازد به زمره بهشتیان خواهد پیوست.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن