اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

تمسک به قرآن جوانان را در برابر هجمه‌های افراطیون بیمه می‌کند

آوای سنت :  ماموستا ملا محمود ابن الخیاط  گفت: جوانان و نوجوانان باید با تمسّک به قرآن در برابر افراط و تفریط آگاهی بیمه شوند و با بهره گیری از فرصت‌های در دسترس در برابر آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند.
امام جمعه موقت سقز اظهار کرد: قرآن انسان را به بهترین نوع دانایی و پیشرفت بشری فرا می‌خواند.
وی گفت: دانشمندان بزرگ و مفسرین قرآن، مفاهیم قرآن را از ابعاد مختلف ادبی، علمی و غیره بررسی کردند که فصاحت و بلاغت اعجاز قرآن را اثبات می کند.
وی افزود: قرآن در زمان پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) با وجود فصاحت و بلاغت ادبی اعراب آن زمان، بیشتر اعجاز خود را نمایان کرد که تا امروز هم کسی نتوانسته حتی آیه ای مانند قرآن را بیاورد.
وی ادامه داد: قرآن انسان را به بهترین نوع دانایی و پیشرفت بشری فرا می خواند.
وی با اشاره به حدیث شریف « إنما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق» اضافه کرد: دارالقرآن در رشته های مختلفی فعالیت می‌کند اما در نهایت باید به اخلاق قرآنی که مورد توصیه و توجه خدای رحمان و پیامبر اکرم (ص) است بیشتر رسیدگی و فعالیت کند.
ماموستا ابن الخیاط با اشاره به این که آموزش و پرورش همدوش و همصدا با علمای دین در زمینه هدایت فرزندان می توانند تلاش‌های خوب و اثرگذاری را انجام دهند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم جوانان و نوجوانان با تمسّک به قرآن در برابر افراط و تفریط آگاهی بیمه شوند و با بهره گیری از فرصت‌های در دسترس در برابر آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند.
برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن