اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

جنایات آمریکا در افغانستان، عراق و اکنون در غزه بر کسی پوشیده نیست

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت کیش بیان داشت : آمریکا خود را مدعی دفاع از حقوق بشر می‌داند، اما جنایات او در افغانستان، عراق و اکنون در غزه بر کسی پوشیده نیست.

شیخ یعقوب شمس در خطبه‌های نماز جمعه با انتقاد از سکوت برخی حکام کشور‌های اسلامی برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: تاریخ نشان داده است افرادی که خود را برابر ظلم و جنایت به خواب زده اند، سرنوشتی جز تباهی در انتظار آنان نیست.

وی آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی و حامیان صهیونیست‌ها را جنایتکار عنوان کرد و گفت: آمریکا خود را مدعی دفاع از حقوق بشر می‌داند، اما جنایات او در افغانستان، عراق و اکنون در غزه بر کسی پوشیده نیست.

شیخ یعقوب شمس گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر برای نابودی اسلام و مسلمانان تلاش می‌کنند و خاک بر سر این مدعیان دروغین حقوق بشر و خاک بر سر حامیان آنان.

وی شهادت جمعی از مردم بی‌دفاع فلسطین، کودکان و غیرنظامیان را جنایت جنگی عنوان کرد و گفت: آمریکا با ارسال تجهیزات و تسلیحات نظامی و اعزام مستشار‌های نظامی به اسرائیل، از حملات وحشیانه و کشتار این رژیم غاصب حمایت می‌کند.

امام جمعه اهل سنت کیش، افزود: افرادی که در طول تاریخ از ظلم و جنایت حمایت کردند به دست همان جنایتکاران نابود می‌شوند.

شیخ یعقوب شمس با ابراز تاسف از فریب برخی افراد و تصور غلط درباره حمایت آمریکا از بشریت گفت: استکبار جهانی هیچ گاه مدافع آزادی و حقوق بشر نبوده است و آنچه در زندان‌های گوانتانامو و ابوغریب رخ داد سند متقنی بر جنایت‌ها و ضد حقوق بشر بودن آنان است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن