اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

جنایات ددمنشانه تروریست‌ها را محکوم می‌کنیم

آوای سنت : ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با تسنیم ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های معظم شهدا و آرزوی صحت و سلامتی برای نیروهای مصدوم‌شده این واقعه تلخ اظهار داشت: این حرکت وحشیانه دلِ تمام ملت ایران به ویژه کردستانی‌ها را آزرده خاطر، داغدار و به درد آورد. همه ما این جنایات ددمنشانه را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهادت این نیروهای فداکار فراجا سبب غم و ناراحتی همه مردم کردستان به ویژه علمای اهل‌سنت شد، گفت: حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها با سرکردگی و حمایت ایادی استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل مجعول را به پاسگاه انتظامی شهرستان راسک محکوم کرده و خواستار برخورد با عاملان این جنایت نابخشودنی هستیم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: گرچه شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیبِ بندگان خاص خدا می‌شود، درخواست می‌شود با عاملان این جنایت به‌شدت برخورد و تقاص خون عزیزانمان گرفته شود. قطعاً این اقدام از نقشه‌های دشمن برای تفرقه بین شیعه و سنی است که انتظار می‌رود با جنایتکاران با قاطعیت برخورد کنند.

وی افزود: امنیت، آسایش و اتحاد کنونی ودیعه‌ایی است که مرهون خون این بزرگمردان سبز پوش است و قطعاً این افتخار دفاع از امنیت کشور و تقریب بین امت اسلامی ایران عزیز، یعنی داشتن توفیق مضاعف که همان برای شهیدان این مرز و بوم سعادتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

ماموستا رستمی  گام برداشتن در راستای صیانت از امنیت و آسایش کشور را نقطه عطفی مشترک بنام ایران متحد و آباد توصیف کرد و ابراز داشت: برای همگان واضح ومبرهن است که این اعمال ناجوانمردانه قطعاً بیش از پیش بر اتحاد و امنیت میان مردم شریف سیستان و بلوچستان و منطقه اثر خواهد داشت.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن