اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

دعوت علمای اهل سنت از مردم برای مشا‌رکت حداکثری در انتخابات

توطئه‌های دشمنان ناکام خواهیم گذاشت

آوای سنت : علمای اهل سنت تایباد برحضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید بیان کردند حضور در انتخابات توطئه های دشمنان نظام را نابود خواهد کرد.

مولانا غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تایباد اظهارداشت: انتخابات در حقیقت یکی از مسایل مهم و بزرگ در کشور ایران است . امام جمعه اهل سنت تایباد افزود: برهمه ما لازم است که در این انتخابات حضور پر رنگ داشته باشیم .

وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب تبلیغ می‌کنند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و مردم بایستی برعکس عمل کرده و با حضور چشمگیر خود در انتخابات دشمنان نظام را مایوس کنند.

مولوی عبدالباری صالحی،مدیرحوزه علمیه مظهر التوحید اهل سنت تایباد نیز گفت: با حضور حداکثری در انتخابات هرگز نخواهیم گذاشت کسی دیگر سرنوشت ما را رقم بزند.

وی گفت: با حضور چشمگیر در انتخابات ۱۱ اسفند و انتخاب شخص اصلح مجلس قوی را خواهیم ساخت تا در عرصه های داخلی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه مظهر التوحید اهل سنت تایباد افزود: از همه مردم می خواهیم با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

مولوی علی احمد رحیمی، امام جمعه اهل سنت روستای پشته تایباد نیز گفت: حضور در انتخابات، حضور در یک عرصه مهم که هوشمندی خود را ملت ایران به آحاد مردم جهان اعلام می‌دارند.

وی افزود: انتخابات هر چه با شکوه تر و پر شور تر برگزار اقتدار ملت ایران جلوی بدخواهان نظام خواهد بود.

این عالم اهل سنت افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را ناامید و نابود خواهد کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن