اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

آخوند پروانه : شرکت در انتخابات بر همه واجب ‌است/ با حضور حداکثری توطئه‌ها را خنثی می‌کنیم

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان گفت: بنده به عنوان عالم اهل سنت، شرکت در انتخابات را واجب می‌دانم چرا که موضوع بر سر اسلام و کفر است.

محمد آخوند پروانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، ضمن دعوت از آحاد مردم کشور به مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس دوازدهم، اظهار داشت: بنده به عنوان عالم اهل سنت، شرکت در انتخابات را واجب می‌دانم چرا که موضوع بر سر اسلام و کفر است. از آن‌جایی که استکبار جهانی، به دنبال بی‌اهمیت جلوه دادن جمهوری اسلامی بوده، حضور حداکثری مردم، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و عاملی مهم در خنثی‌سازی نقشه شوم آنان است.

امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان استان ضمن تأکید بر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: حضور پرشور مردم پای صندوق‌ رأی، ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد و به مردم توصیه می‌شود، با بصیرت و دانش کافی در انتخابات سال ۱۴۰۲ شرکت و فردی را انتخاب کنند که در سال‌های آینده، از انتخاب خود پشیمان نشوند، کسی‌که بتواند مشکلات مردم را حل کند و حرف حق را بیان کند.

روحانی شاخص اهل سنت استان با بیان اینکه وحدت آفرینی لازمه اقتدار نظام است, گفت: انتخابات نمود اتحاد در کشور است و نقش آفرینی در این صحنه سیاسی و اجتماعی نقش ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت کشور دارد لذا مشارکت باید پرشور و فراگیر باشد.

آخوند پروانه در پایان با اشاره به برنامه ریزی دشمنان در کمرنگ نمودن مشارکت ملت در انتخابات تصریح کرد: معاندین و ضد انقلاب گمان می‌کنند که با دسیسه در فضای رسانه‌ای و مجازی می‌توانند مردم را از نظام و دستاورد‌های انقلاب دلسرد کنند، اما مردم همواره با هوشیاری و آگاهی و ‌همچنین بصیرت کافی، همراهی خوبی را در صحنه‌های مختلف با انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند و با حضور به موقع خود در صحنه، نقشه دشمنان نظام را نقش بر آب خواهند کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن