اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

روحانی اهل سنت: برای اقتدار ایران حضور پرشوری در انتخابات خواهیم داشت

آوای سنت : مدیر حوزه علمیه رحیمی اهل سنت رازوجرگلان گفت: جامعه اهل سنت این شهرستان مرزی برای افزایش اقتدار ایران اسلامی و خنثی سازی توطئه دشمنان حضوری پر شور در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال خواهند داشت.

آخوند نظر رستگاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ترکمن های اهل سنت خراسان شمالی دوشادوش دیگر هموطنان در تمامی صحنه های سیاسی کشور از انقلاب اسلامی تا انتخابات حضوری پر رنگ داشته اند.

وی افزود: در واقع با وجود دسیسه های استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه و شکاف بین امت اسلامی، اهل سنت این منطقه مرزی حضوری شکوهمند در انتخابات ۱۱ اسفند ماه خواهند داشت و بار دیگر ثابت می کنند که مرزداران مطمئنی برای ایران اسلامی هستند.

مدیر حوزه علمیه رحیمی اهل سنت رازوجرگلان تاکید کرد: حضور در رویدادهای سیاسی و انتخابات را برای افزایش اقتدار کشور وظیفه خود می دانیم.

آخوند رستگاری خاطرنشان کرد: بی تردید هرچقدر حضور مردم در انتخابات پرشور تر باشد، جواب قاطعی به دشمنان خواهد بود و عزت و پیشرفت کشور ادامه دار می شود.

وی با بیان اینکه روحانیت نقشی موثر در افزایش مشارکت ها دارد، بیان کرد: تلاش خواهیم کرد در این برهه حساس با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مساجد و تریبون ها بر اصل مشارکت حداکثری تاکید کنیم.

مدیر حوزه علمیه رحیمی اهل سنت رازوجرگلان یادآور شد: از نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز می خواهیم در برنامه های تبلیغاتی خود بیشتر بر مشارکت حداکثری در این رویداد سیاسی تاکید کنند زیرا که دشمنان این روزها از هر ابزاری برای کاهش انگیزه مردم برای حضور در انتخابات بهره می گیرند.

آخوند رستگاری صداقت، دلسوز بودن مردم و دفاع از منافع ملی را از ویژگی های یک نامزد اصلح دانست و گفت: مردم خراسان شمالی در انتخاب نامزدهای مجلس باید به این ویژگی ها توجه کنند و به نماینده اصلح و شایسته رای دهند.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن