اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

روحانی اهل سنت گلستان : ۲۲ بهمن روز ملی همه اقوام و مذاهب است

آوای سنت : روحانی اهل سنت گلستان با دعوت از اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت این استان برای حضور پرشور در راهپیمایی چهل و پنجمن سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: ۲۲ بهمن روز ملی همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در ایران است که باید آنرا بزرگ بشماریم.

آخوند ابوبکر خوجملی در گفتگویی افزود: آحاد مختلف مردم شیعه و اهل سنت کشور و استان گلستان باید باحضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یکبار دیگر اقتدار و انسجام ملی را به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی را علیه ملت ایران خنثی می‌کند.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت همچنین ادامه داد: در زمانی بسر می‌بریم که نظام سلطه و رژیم صهیونیستی بی‌سابقه ترین جنایت‌ها را علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه انجام می‌دهد.

وی افزود: حضور پرشور مردم شیعه و اهل سنت ایران و استان گلستان در راهپیمایی و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و نیز انتخابات ۱۱ اسفند امسال به همان اندازه‌ که برای ملت ایران بسیار مهم است، سبب قوت قلب مردم مظلوم غزه و فلسطین شده و آنها را در ادامه راهشان مصمم‌تر می‌کند.

آخوند خوجملی تصریح کرد: در سایه مقاومت مردم غزه و طوفان الاقصی، رژیم کودک‌کش صهیونیستی در زوال و نابودی قرار دارد و انشاالله جهان اسلام از شرّ این غده سرطانی خلاص خواهند شد.

وی از همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن گلستان خواست با وحدت و انسجام همیشگی، پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

استان گلستان که به نگارستان ایران مشهور است، حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در آن در کمال وحدت و همبستگی، زندگی مسالمت آمیزی با هم دارند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن