اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

سکوت در برابر جنایات اسرائیل خیانت به قرآن است

آوای سنت: استاد جامعه الحرمین الشریفین شهرستان چابهار، سکوت حکام عربی در برابر جنایات اسرائیل را خیانت به قرآن دانست.

به گزارش آوای سنت، مولانا خدا بخش اسلامدوست در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه رمین چابهار با بیان این مطلب که راه مقابله با کفار اقدامی فراتر از راهپیمایی و شعار می طلبد، گفت: خدای متعال مکر و فساد یهود را در هزار و چهارصد سال پیش بصورت واضح بیان کرده است. مسئله اصلی این است که امروز ما از منویات قرآن عظیم الشان غافل می باشیم. یهود دشمن حال حاضر دنیای اسلام نبوده و نیست، بلکه از آنها به عنوان دشمن تمام امت یاد می شود. سران این قوم مستکبر کتاب تورات و دین یهودیت را تحریف کرده و با آن نیز دشمنی اختیار کرده اند.

امروز مردم غزه در رسانه ها می پرسند که چرا حکام اسلامی در قبال جنایات صهیونیست جنایتکار سکوت اختیار کرده اند! عدم واکنش عملی این حکام به طور قطع نابخشودنی و بزرگترین خیانت‌ به امت اسلامی به حساب می آید. در شرایط فعلی مردم غزه زیر بمباران های حجیم دشمن غاصب صهیونیستی به سر می برند و سکوت مسلمان نشانه خیانت به قرآن است.

مولانا اسلامدوست در این باره تصریح کرد: آیا کسانی که در برابر جنایات صهیونیت ها قرار اختیار کرده اند، ادعای فهم قرآن را ندارند! آیا آنها تاریخ را مطالعه نکرده و نمی دانند که خدا و رسول، یهود را سخت ‌ترین دشمن اسلام معرفی می‌کنند! مگر دشمنی یهود با اسلام تازگی دارد! همین یهود بود که جنگ احزاب و بنی قریظه را به راه انداخت. یهود بود که نبی مکرم صلی‌ الله ‌علیه‌ وآله وسلم و حضرت ابوبکر رضی الله عنه را مسموم کرده و باعث به شهادت رسیدن حضرت عثمان رضی الله عنه شد. یهود بود که با اختلاف افکنی در میان امت، اسباب فروپاشی خلافت اسلامی عثمانی را فراهم نمود و بزرگترین خیانتکار کمال‌آتاتورک ملعون بود که خلافت اسلامی را از بین برد.

استاد جامعه الحرمین الشریفین شهرستان چابهار، طوفان الافصی را پاسخی محکم برای ظلم آشکار صهیونیست بین المللی در اشغال قدس شریف و مسجدالاقصی دانست و افزود: مجاهدین جان برکف، یهودی سازی اشغالگران در سرزمین فلسطین را برنتابیده و پاسخ کوبنده ای به اقداتشان دادند تا مشت محکم بر دهان کسانی باشد که قصد تخریب بیت المقدس را دارند. طوفان الاقصی بود که کمر اسرائیل غاصب و غده سرطانی منطفه را شکست تا ثابت شود که مسلمانان همچنان زنده هستند. کفار بدانند که هر اندازه قدرت و نیرو داشته باشند در برابر ایمان مسلمانان توان ایستادگی نخواهند داشت. حکام عرب باید به جای خدمت به آمریکا، مرزهای شان را به روی مجاهدان باز کنند تا زمینه آزاد سازی فلسطین فراهم گردد.

مولانا اسلامدوست، تنها راه آزادی فلسطین را در جهاد دانست و یادآور شد: به دلیل ترک جهاد است که مسلمان از امروز و فردای خود بیم دارد، اگر امت اسلامی به نیروی مقاومت ملحق شوند دیری نمی پاید که اسرائیل غاصب به زودی از صفحه روزگار برچیده شود. اسرائیل در تبلیغات رسانه ای، جنگ را به حماس واگذار کرده است. امروز تمام دنیا می دانند که این رژیم به نوزادان تازه متولد شده نیز رحم نمی کند. دنیا با فلسطین هم صدا شده است. چهره شهر غزه فتنه ی فتنه گران به خودشان برگشت داده و نفاب را از چهره دیو صفت اشغالگران برداشته است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن