شخصیت ها و گروه ها

پیامی به رییس جمهور !

سید علاءالدین حیدری

آوای سنت : ” جناب آقای رئیسی ؛ رئیس جمهور محترم … ”

با سلام و احترام

بعنوان کسی که در جامعه اهل سنت تمام قد در حمایت از شما در انتخابات ۱۴۰۰ با ادله و تحلیل ایستادم و معتقد بودم که حمایت میلیونی جامعه اهل سنت از شخصیتی اصولگرا ، قانون مدار و قوی می تواند به وحدت و نیز پیگیری مطالبات قانونی و بحق ما کمک کند .

همچنین بعنوان کسی که هم برای وحدت دغدغه دارم و هم سرنوشت کشور و امنیت و آرامش جامعه برایم مهم است عرض میکنم که نگرانم.

جناب آقای رئیسی،  بنده شخصا در نشستی در تهران مطالبات جامعه اهل سنت را با شما در میان گذاشتم و همه نگرانیها ، دغدغه ها و راهکارها را عرض نمودم و شخصا هم تایید کردید و قول اقدام دادید .

سالهاست که میگویم و می نویسم که دشمن اگر بخواهد ضربه ای به این کشور بزند قطعا از دیوار وحدت و انسجام ملی بالا می رود . سالهاست فریاد می زنم که دشمن در کمین وحدت است و راه نفوذ خود را در سوراخ کردن این دیوار می داند .

بارها و در جلسات مختلف گفتم که نخبگان جامعه اهل سنت را به جمع دوستان و خودیها دعوت کنید .

به کرات گفتم که ایرانیان اهل سنت دوستداران کشور و همراهان صدیق نظام و رهبری هستند و تقدیم ۱۳۰۰۰ شهید گویای این مدعاست.

اهل سنت دوستدار رهبر معظم انقلاب و همیشه معظم له را الگوی راستین وحدت می دانند اما متاسفانه فرامین و راهبردهای وحدت محور ایشان هم از طرف برخی مسئولین نادیده گرفته می شوند که این دقیقا همان نقطه نفوذ دشمن است .

یعنی دشمنان این مرز و بوم بدنبال بهانه هستند که بگویند فرامین رهبری هم نادیده گرفته می شود و بدنبال وحدت نروید ، اما نخبگان ما همیشه در کنار نظام و رهبری بوده و ایستاده اند .

جناب آقای رئیس جمهور ؛

دولت جنابعالی با تمام مشکلات دست و پنجه نرم می کند و اینرا همه می دانیم و می دانیم که شرایط سختی است و کشور درگیر مشکلات است .

اما همین حوادث تلخ یکماه گذشته ثابت کرد که پیش بینی های ما درست بود و دشمن دقیقا برج های مراقبت از وحدت کشور را نشانه گرفته است ، دشمن چشم دیدن برادری ما را ندارد و توپخانه خود را بسوی سنگرهای وحدت و برادری اقوام و مذاهب ایران اسلامی هدف گیری کرده است .

حوادث تلخ زاهدان و کردستان بیانگر نگرانیهای گذشته ما بوده و متاسفانه تردید های احتمالی را به یقین تبدیل کرد .

جناب آقای رئیسی،  رئیس جمهور محترم ایران اسلامی؛

رصد حوادث هفته های گذشته در مناطق اهل سنت نشین کشور حکایت از وجود نقشه های شوم دشمن دارد و مجری آنها هم نفوذیهای از دشمن بدتر هستند که مانع از تدبیر در امور می شوند و یا خود طراح و مجری حوادث تلخ می شوند که جامعه اهل سنت را تحریک و در صدد سست کردن پایه های وحدت و انسجام ملی هستند.

اینها بدنبال فتنه افکنی هستند و دشمن بفکر نفوذ در صفوف وحدت بخش ما است .

لطفا این هشدارها را جدی بگیرید و نگذارید فاصله ها ایجاد و شکاف ها شکافته شوند .

نگذارید سخنان دلسوزان و گفتمان وحدت شکست بخورد .

توجه و پرداختن شخص جنابعالی به پرونده حوادث تلخ در زاهدان و … می تواند آرامبخش و مانع از تاثیر منفی رسانه های وحدت شکن خارجی باشد .

نگذارید نگرانیها به ناامیدی و ناامیدیها به دشمنی تبدیل شوند .

رهبر گرانقدر ( مدظله العالی ) همیشه دلسوز وحدت و برادر واقعی اهل سنت بوده و هستند و قطعا تدبیر جنابعالی را در این خصوص حمایت خواهند کرد .

دشمن بدنبال ایجاد تفرقه است و تفرقه هم قطعا آفت آرامش و مخل امنیت و منفذ اجرای نقشه های شوم دشمنان خواهد بود .

و من الله التوفیق
با احترام
سید علاءالدین حیدری
فعال مدنی اهل سنت – کرمانشاه

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن