اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

شرکت علما و جامعه اهل‌سنت در انتخابات جدی خواهد بود

آوای سنت : ماموستا ملاقادر قادری گفت: جامعه‌ی اهل سنت بخصوص علما، در چهار دهه‌ی گذشته از عمر انقلاب کوشیده‌اند از اصولی چون اسلام، انقلاب، رهبری و مردم، پاسداری کنند؛ به ‌همین خاطر شرکت در انتخابات را به‌ نفع مردم می‌دانند و همه‌ی ما در انتخابات شرکتی جدی خواهیم داشت.

ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه ، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین غفوری، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، گفت: نظام اسلامی برکات بسیاری برای مردم داشته است.

ماموستا ملاقادر قادری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری، بر اهمیت حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: جامعه‌ی اهل سنت، بخصوص علما، در چهار دهه‌ی گذشته از عمر انقلاب کوشیده‌اند از اصولی چون اسلام، انقلاب، رهبری و مردم، پاسداری کنند؛ به ‌همین خاطر شرکت در انتخابات را به‌ نفع مردم می‌دانند و همه‌ی ما در انتخابات شرکتی جدی خواهیم داشت.

امام جمعه شهرستان پاوه تبیین دستاوردهای نظام، به ‌بهترین شکل ممکن را امری مهم دانست و عنوان کرد: به ‌لطف خدا، نظام اسلامی برکات بسیاری برای مردم، از جمله گشایش مرز شوشمی و گازرسانی منطقه اورامانات تا نقطه صفر مرزی، داشته است و لازم است تلاش مسئولین برای رفع مشکلات مردم، با جدیتی بیش از پیش ادامه داشته باشد./حوزه

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن