اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

صهیونیزم بزرگترین دشمن اسلام است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس:صهیونیسم بزرگترین دشمن اسلام و سازش با آن مخالف آشکار با قرآن است.

به گزارش آوای سنت به نقل از کانال مصلی اهل سنت گنبد امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در سخنان پیش از نماز جمعه این هفته ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) با اشاره به اینکه در روزهای اخیر برخی کشورهای عربی اسلامی از در سازش با رژیم صهیونیستی وارد شده اند اظهار داشت:

متاسفانه برخی کشورهای مسلمان در پی گسترش مناسبات با رژیم اسرائیل و بازگشایی سفارت در کشور یکدیگرند که این رویکرد سازشکارانه، مخالفت صریح و آشکار با اسلام و قرآن است.

آخوند عبدالباسط نوری زاد با تاکید بر اینکه رژیم اسرائیل و حکام صهیونیست آن بزرگترین دشمن مسلمین جهان اند تصریح کرد: متاسفانه برخی کشورهای عربی و مسلمان برای حفظ حاکمیت و موقعیت دنیوی خود تن به دوستی با دشمن دینی داده اند و این پیمان ها پیامدی جز ذلت و خواری برای مردم کشورشان و امت جهان اسلام نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اینگونه رفتارها نشانه ی ضعف ایمان در رهبران این کشورها و توطئه دنیای کفر علیه اسلام است، اظهار داشت: مسلمانان در طول تاریخ هیچگاه تن به چنین ذلتی نداده اند. دوره حضرت عمر(رض) و دوران های مختلف امثال دوره صلاح الدین ایوبی سرزمین های فلسطین فتح و از اشغال کفار خارج شد ولی متاسفانه باز هم صهیونیست ها بر این منطقه غالب شده اند.

خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس با تاکید بر اینکه دوستی و پیوند شخص مسلمان با دشمن قرآن در باور هیچ مومنی نمی گنجد، افزود: هیچ فرد مسلمانی راضی به این سازش نیست و نخواهد بود. صهیونیست ها مردم مظلوم فلسطین را از خانه و سرزمین خود آواره کرده و چندین دهه است که دستشان به خون مسلمان جهان و منطقه آغشته است.

آخوند عبدالباسط نوری زاد گفت: ما مردم مسلمان و اهل سنت استان گلستان این عمل سازشکارانه کشورهای مسلمان را شدیدا محکومی می کنیم و بر این باوریم که صهیونیسم دشمن دینی ما مسلمانان است و باید در برابر کفار با ایمانی قوی و نهایت جدیت مقاومت و برخورد کنیم.

وی در انتهای سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و مسئولان ستاد مبارزه با کرونا و همیاری مردم در ماه های اخیر اظهار داشت: بنابه اظهار نظر مسئولان مبارزه با کرونای شهرستان، اخیرا ابتلای مردم به این بیماری مجددا رو به رشد می باشد و از شهروندان درخواست می کنم در راستای پیشگیری از شیوع مجدد این بیماری قوانین بهداشتی بخصوص، زدن ماسک، فاصله اجتماعی، و شستشوی مرتب دست ها را جدی بگیرند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن