اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت اقوام و مذاهب در گام دوم انقلاب

آخوند صفری: انقلاب اسلامی دارای دستاورهای بزرگی بود

آوای سنت : امام جمعه شهر فراغی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب ، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را قابل توجه دانست و گفت در طی این ۴۲ سال اقدامات مهمی انجام شده که در سطح زندگی مردم تاثیر محسوس و ملموس گذاشته است. انقلاب خدمات و دستاوردهای زیادی داشته که بی تردید مردم ترکمن نیز همانند دیگر هموطنان قدردان آن هستند.

آخوند صفری در باره انتظارات و خواسته هایش در گام دوم انقلاب گفت: انقلاب اسلامی به سن بلوغ و پختگی رسیده است بنابراین شایسته است که از ظرفیت های همه اقوام بصورت عادلانه استفاده شود. از ضعف ها کاسته شود و بر نقاط قوت افزایش یابد.

وی افزود: در گام دوم انقلاب در استخدامی ها به همه توجه شود و در انتصابات از پتانسیل و نیروی بالقوه همه اقوام بصورت بهینه و مطلوب استفاده شود. به همه اقوام و مذاهب بهای کافی داده شود. جوانان ترکمن در ادارات و نهادها و دسنگاهها بصورت متعادل و متوازن به کار گمارده شوند. از شایستگان ترکمن در سطوح مختلف مدیریت های شهرستان و استان بر اساس شایستگی و استحقاق استفاده شود. این کارها باعث انسجام و همدلی بیشتر میشود. مردم دلگرمتر میشوند و دشمنان نظام را مایوس می سارد.

این روحانی اهل سنت تاکید کرد : ترکمن ها مردمانی صادق ، آرام ، وفادار، مشارکت جو و مسئولیت پذیر هستند و وظایف خود را در امور محوله صادقانه و به نحو مطلوب انجام می دهند.

وی افزود: کاری کنیم که از مشکلات اقتصادی کشور کاسته شود. بگذاریم مردم روزگار خوب و خوشی داشته  باشند. این به نفع آینده انقلاب است که بصورت همه جانبه عدالت و مساوات رعایت شود و بی عدالتی و نابرابری و بی توجهی نباشد./اولکامیز

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن