اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

عالم اهل سنت بندرخمیر: ایجاد تغییر در گرو حضور پرشور پای صندوق رای است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت لشتغان و عالم اهل سنت بندرخمیر با اشاره به اینکه هر برگ رای به‌عنوان یک امانت برای آینده ما است، گفت: ایجاد تغییر در گرو حضور پرشور پای صندوق رای بوده و انتخاب اصلح حق مردم است و نباید آن را به رایگان در مقابل وعده‌های بی مورد برخی کاندیداها بفروشند و ضایع کنند.

شیخ محمد محبت نیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر برگ رای به عنوان یک امانت آینده شماست و خرید رای از نظر قانونی جرم محسوب می‌شود.

وی در ادامه؛ انتخابات جمعه ۱۱ اسفندماه را یکی از مهم‌ترین رویدادهای داخلی کشور در سال‌جاری برشمرد و تاکید کرد: تمام چشم‌ها چه در داخل و چه در خارج به این انتخابات و میزان مشارکت مردمی دوخته شده است.

امام جمعه اهل سنت لشتغان بندرخمیر ابراز کرد: انتخابات فرصت خوبی برای ایجاد تغییر و تحول در کشور و آینده ساز است و ایران قوی و جامعه قوی نیز با تغییر و تحول رقم می‌خورد.

شیخ محبت نیا یادآور شد: البته این ملت همیشه در صحنه و به‌ویژه جامعه اهل سنت ایران و استان هرمزگان بار دیگر با مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه‌های اصلح به جهانیان نشان خواهند داد که با وجود تمامی مشکلات باز هم به آینده امیدوارند.

وی در پایان با اشاره به آیه‌ای از قرآن «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم»، تصریح کرد: منتظر تغییر دیگران نمانیم که شرایط تغییر کند بلکه هر کسی این تغییر را از خودش شروع بکند، اگر دست روی دست بگذاریم و از خودمان شروع نکنیم تحولی حاصل نخواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه؛ یازدهم اسفند برگزار می‌شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن