اهل سنت ایرانعمومی

عالم اهل سنت قشم : برخی شبکه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین آشکارا در خدمت صهیونیسم هستند

آوای سنت : عالم اهل سنت قشم با تأکید بر هوشیاری در برابر فعالیت رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین، گفت: برخی از این شبکه‌ها آشکارا در خدمت استکبار جهانی و صهیونیسم هستند.

شیخ عبدالمنعم رضوانی در میان جمعی از مردم اظهار داشت: کار رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین دست‌کاری در افکار عمومی و وارونه جلوه دادن حقایق به نفع اسکتبار جهانی است.

وی با تأکید بر ارتقاء سواد رسانه‌ای عمومی مردم تأکید کرد: باید با استفاده از شیوه‌های مختلف و هوشمندی افراد مانع از تأثیرگذاری این شبکه‌ها روی ذهن افشار مختلف مردم شویم.

مدرس مدرسه علوم دینی اهل سنت بندرعباس تصریح کرد: نمونه بارز خدمات این شبکه‌های معاند برای استکبار جهانی، شیوه پوشش اخبار در حمایت از حملات وحشیانه اسرائیل به مردم غزه است.

شیخ رضوانی ابراز داشت: این شبکه‌های معاند که از طریق اسکتبار جهانی تأمین مالی می‌شوند و مقر آنها در انگلیس و آمریکا است، همیشه سعی بر آن دارند تا حقایق را وارونه جلوه دهند و افکار عمومی را به سمت حمایت از صهیونیسم هدایت کنند.

وی با محکوم ساختن جنایات صهیونیست‌ها در غزه، گفت: هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کند.

این روحانی اهل سنت تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل با بهره‌گیری از رسانه‌هایی که در خدمتش هستند، سعی در عوض کردن جای مظلوم و ظالم دارد تا جامعه جهانی نسبت به جنایات این رژیم در حق مردم فلسطین سکوت کنند.

شیخ رضوانی گفت: رژیم اشغالگر قدس، خود را نسبت به دیگر اقوام و ملل، نژاد برتر می‌داند و در قبال مردم فلسطین هیچ‌گاه حقوق بشر را رعایت نمی‌کند و همواره با مظلوم‌نمایی و استفاده از ظرفیت‌های‌ قدرتمند رسانه‌ای حمله و جنایات خود به فلسطین را توجیه می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید در برابر توطئه‌های شوم دشمنان هوشیار باشیم، افزود: وقتی دانش و آگاهی نباشد تبلیغات دروغین دشمن در قالب دروغ‌پراکنی‌های گسترده اذهان افراد جامعه را به هم می‌ریزد و مردم را گمراه می‌سازد.

امام جمعه روستای رمچاه قشم با بیان اینکه ضروری‌ترین نیاز جامعه امروزی ارتقای سواد رسانه‌ای است، گفت: امروزه فضای مجازی میدان جنگ دشمن است و جامعه با داشتن سواد رسانه‌ای دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارد./تسنیم

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن