اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

علمای اهل سنت گلستان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

آوای سنت : علمای اهل سنت گلستان جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند و اعلام داشتند که غربی‌ها شریک جرم رژیم  کودک‌کش صهیونیستی هستند.

امام جمعه اهل سنت سیجوال با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: آزادی‌خواهان عالم  معتقدند غربی‌ها، شریک جرم رژیم صهیونیستی هستند.

آخوند یوسف ایری با محکوم کردن اعمال پلید و تجاوزات نیروهای اشغالگر قدس در اراضی فلسطین و به ویژه در نوار غزه، تاکید کرد: کشتار مردم بی‌گناه غزه نسل‌کشی غربی‌ها در این شهر است و آنها با کمک به رژیم صهیونیستی شریک جرم آنان هستند.

امام جمعه سیجوال تصریح کرد: قتل‌عام وحشیانه مردم غزه توسط نیروهای خبیث اسرائیلی سبب شده تا آزادی‌خواهان عالم علیه این رژیم راهپیمایی کرده و انزجار خودشان را از جنایات آنها اعلام کنند.

آخوند ایری با تأکید بر تحریم نفتی و ارزاق رژیم اسرائیل از سوی کشورهای اسلامی، گفت: ملل مسلمان می‌توانند با انجام این اقدام ضربه مهلکی بر این رژیم زده و مانع جنایاتش علیه مردم مظلوم فلسطین شوند.

امام جمعه اینچه‌برون هم دراین باره گفت: قتل‌عام کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه به شدت محکوم است.

آخوند هوشمند با بیان اینکه باید در برابر جنایات رژیم صهیونسیتی بی‌تفاوت نباشیم، تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی چندین دهه است که ظلم و جنایات بیشماری را علیه مردم مظلوم فلسطین مرتکب می‌شود و امروز شاهد مرگ و کشتار کودکان، زنان و مردم عادی هستیم.

وی تصریح کرد: در برابر این همه جنایات رژیم صهیونسیتی بی‌تفاوت نباشیم و به هرشکل ممکن از مردم مسلمان فلسطین و مسجدالاقصی حمایت کنیم.

امام جمعه نگین شهر هم با محکوم کردن اعمال پلید و تجاوزات نیروهای اشغالگر قدس در اراضی فلسطین، گفت: فلسطین تنها نیست و امت اسلامی پشتیبان این مردم مظلوم است.

آخوند خوجملی با اشاره به اینکه، امروز گوشه ای از امت اسلامی در غزه و فلسطین توسط رژیم خونخوار صهیونیستی اشغال شده است، افزود: این رژیم جعلی بیش از یک ماه این مردم بی‌گناه و مظلوم را به شدیدترین شکل ممکن بمباران می‌کند.

امام جمعه نگین‌شهر تصریح کرد: این رژیم صهیونیستی از بیمارستان‌ها گرفته تا کودکان معصوم و زنان بیگناه را بمباران می‌کند و این برای امت اسلامی یک مصیبت بسیار بزرگ است.

وی ضمن محکوم کردن این جنایات رژیم صهیونیستی و همدستان آن، از خداوند متعال خواستاریم مردم فلسطین را بر رژیم جعلی صهیونیستی غالب و پیروز کند تا امنیت و آرامش به امت اسلام باز گردد.

امام جمعه قازان قایه هم تاکید کرد: استقامت و اتحاد مسلمانان سبب نابودی اسرائیل خواهد شد چرا که  دشمنان نمی‌خواهند امت اسلامی به همگرایی و همدلی برسند.

آخوند قزل با بیان اینکه اگر مسلمانان استقامت کنند و با همدیگر متحد شوند قطعا اسرائیل نابود خواهد شد، افزود: ملت مظلوم فلسطین سالیان سال با سلاح سنگ با این غده سرطانی مبارزه کردند، ولی امروز از موشک برای مبارزه با صهیونیست‌ها بهره گرفتند و عملیات طوفان الاقصی را رقم زدند.

امام جمعه اهل سنت قازان‌قایه با اشاره به نقشه شوم دشمنان در ایجاد دولت اسرائیل در سرزمین فلسطین، تصریح کرد: ۷۵ سال قبل مستکبران عالم جمع شدند و برای تضعیف مسلمانان به فکر ایجاد دولت یهود در فلسطین افتاده و یهودیان را از اقصی نقاط جهان به فلسطین کوچ دادند.

آخوند قزل افزود: یهودیان با حمایت قدرت‌های بزرگ زمین های فلسطینی‌ها را خریدند و یا با اجبار غصب کرده و آرزوی دستیابی از نیل تا فرات را در سر پروراندند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن