اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

فرصتی بی نظیر برای اهل سنت گلستان

آوای سنت : با اعلام صلاحیت های نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، اعلام تایید صلاحیت کمال آخوند غراوی برای حضور در این رقابتها فضایی از نشاط و رضایتمندی را در بین فعالان ترکمن ایجاد کرد.

کمال آخوند غراوی، عالم ترکمن و اهل سنت است که در این دوره برای حضور در رقابتهای مجلس خبرگان ثبت نام کرد. وی از علمای خوشنام و فعال در عرصه های اجتماعی است که عمده فعالیتهای خود را در گنبد متمرکز کرده است.

سابق بر این ،در دوره های گذشته نیز برخی از علمای ترکمن برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بودند، اما در غالب دوره ها کاندیداهای ترکمن و اهل سنت از راهیابی به رقابتهای نهایی باز می ماندند.

تایید صلاحیت کمال آخوند غراوی یک روند مثبت و امید بخش برای ترکمنها و اهل سنت گلستان و فرصتی طلایی برای حضور موثر ما در مجلس خبرگان رهبری به عنوان یکی از مراکز راهبردی قدرت است.

همزمان با اعلام این خبر،گروههای مختلف درشهرها و روستاهای ترکمن نشین فعال شده و برای تشویق مردم در جهت حضور پرشور در پای صندوقهای رای تلاش می کنند.

در فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی هم فضای خوبی در حوزه های مختلف انتخابیه استان ایجاد شده و بنظر می رسد فضای کنونی نوید بخش یک رقابت فشرده و امید بخش در گلستان باشد.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار آوای سنت در این ایام، بازار نشست های خانگی کاندیداها داغ بوده و داوطلبان با حضور در این نشستها برنامه های خود را به اقشار مختلف ارائه می کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن