اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

فعال اجتماعی اهل سنت: مدافعان حق، صدای مظلومیت مردم غزه باشند

آوای سنت : سید علاالدین حیدری گفت: مدافعان حق صدای مظلومیت مردم فلسطین و فریاد بلند آن کودکی باشند که زیر آوار بمباران رژیم اشغالگر قدس در غزه مدفون شده است.

آقای حیدری اظهار کرد: دفاع از فلسطین دفاع از انسانیت و قضیه مردم مظلوم این کشور داستان تلخ و شرم آور تاریخ است؛ سرگذشت تجاوز و ظلم به ملتی بیگناه که نزدیک ۸۰ سال و به درازای چند نسل بشری محکوم به رنج و مظلومیت شد.

به اعتقاد وی؛ تراژدی فلسطین با طنز مضحک صهیونیستها رقم خورد، طنز تلخ ادعایی موهوم و خیالی و تاریخ سازی جعلی آنها پیرامون سرزمین ملتی دیگر که غصب آن با حمایت قدرتهای به اصطلاح آزادی خواه و مدافع حقوق بشر تایید شد.

وی تصریح کرد: بشری که در تعریف کشورهای مدافع حقوق بشر می گنجد، همان بشر مطیع و همراه آنها و سیاست هایشان است نه تمام بشریتی که در کره خاکی زیست می کنند، انگار آلام قلب های مدافعان حقوق بشر فقط برای ظالمان به صدا در می آید نه برای بشری که مورد ظلم قرار گرفته است.

آقای حیدری افزود: این روزها فلسطین و خصوصا غزه سراسر مظلومیت است، ملتی تحت ستم که در قرن بیست و یکم تاریخ مانند زندانی، اسیر زندانبانی چون رژیم صهیونیستی است.

به گفته وی، رژیمی که ظلمش مداوم و مستمر است و در مقابل اگر فلسطین مقاومتی از خود نشان دهد، طوری وانمود می کنند که آنها مورد تجاوز و ظلم واقع شده اند و چنان مظلوم نمایی می کنند که کشتن همه فلسطینیان را حق مسلم خود می پندارند.

وی تصریح کرد: امروز رسانه های صهیونیستی و حامیانش با ترفند های مختلف در حال انعکاس وارونه حقایق به افکار عمومی هستند، امپراطور رسانه ای غرب در خدمت ظلم و تجاوز است و بجای دفاع از مظلوم در پشت ظالم ایستاده و حق را زیر پای ناحق به سلاخی می کشد.

آقای حیدری ابراز کرد: کودک فلسطینی در میان آتش و خون و تنها به جرم فلسطینی بودن محکوم به مرگ شده است اما از بلندگوهای حقوق بشری صدایی جز سکوت مرگبار شنیده نمی شود این در حالیست که همه ساکنان فلسطین ،فلسطینی اند ولی در مقابل صهیونیستها کلکسیونی از اتباع کشورهای دیگرند که به زور اسلحه و حمایت کشورهای غربی در سرزمین اشغالی قدس ساکن شده اند.

وی یادآور شد که جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه محکوم است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن