اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

قدردانی امام جمعه سنندج از رئیس‌ جمهور

زمینه توسعه و شکوفایی کردستان فراهم شد

آوای سنت : امام جمعه سنندج گفت: در این دولت با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و ساخت مسکن، بازگشایی بازارچه‌ها، زمینه توسعه و پیشرفت و شکوفایی اقتصاد استان بیشتر از همیشه فراهم شد.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت در استان برای افتتاح طرح‌های عمرانی از جمله پروژه راه آهن همدان-سنندج و آبادانی کردستان را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: امیدواریم این پروژه‌های امیدبخش همواره ادامه داشته باشد.

وی گفت: روز گذشته مردم در استقبال بار دیگر علاقه و وفاداری خود به نظام و محبت به آیت‌الله رئیسی را با حضورشان نشان دادند و این کار مسئولان را بسیار سخت‌تر کرد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: حضور سه بار رئیس‌جمهور بیانگر دغدغه برای توسعه، پیشرفت و تلاش برای استان است که باعث دلخوشی و رضایتمندی مردم شده است. در این دولت با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و ساخت مسکن، بازگشایی بازارچه‌ها، زمینه توسعه و پیشرفت و شکوفایی اقتصاد استان بیشتر از همیشه فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: کردستان دارای منابع و ظرفیت‌های مختلف از جمله گردشگری، معادن، استعدادهای درخشان، مرز ترانزیتی و دریاچه بسیار زیبای زریبار برخوردار است که توجه و استفاده از این پتانسیل‌ها، بسیاری از مشکلات را رفع خواهد کرد.

وی افزود: دستاوردها و اقدامات نظام نسبت به قبل از انقلاب علی‌رغم همه مشکلات و درگیری جنگ هشت ساله، کسی منکر آن نمی‌شود.

ماموستا رستمی بیان کرد: مردم از گرانی جناس قیمت و بیکاری جوانان، فواصل طبقاتی گله‌مندند و خواستار رسیدگی و توجه بیشتر مسئولان به مشکلات خود و عمل به وعده‌ها هستند.

امام جمعه سنندج احداث کارخانجات و پیگیری رفع مشکلات ماموستایان و توجه به عتبات عالیات مذاهب اسلامی و حجره های سنتی را ضروری دانست و عنوان کرد: بر اساس دستور روز گذشته رئیس‌جمهور، باید بومی‌گزینی و استفاده از جوانان بومی در اولویت قرار گیرد نه اینکه از استان‌های دیگر نیرو به استان آورده شود. همچنین مسئولان پاسخ‌گوی مشکلات مردم باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن