اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

لزوم تقویت وحدت اسلامی مطابق با آموزه‌های دینی در جامعه

آوای سنت : نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم تقویت وحدت اسلامی مطابق با آموزه‌های دینی در جامعه تاکید کرد و گفت: همه ما باید برای وحدت اسلامی قدم برداریم.

ماموستا فایق رستمی در همایش پرچمداران وحدت شهرستان بانه اظهار کرد: همه باید برای وحدت اسلامی قدم برداریم که به این امر در آموزه‌های دینی بسیار اشاره شده است.

وی افزود: مردم کردستان در همه ابعاد و به خصوص در راه دین اسلام خیلی فداکاری کردند و صدها شهید دادند که وطن ما به دست کفر محاصره نشود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروزه اگر به نماز جماعت‌ها نگاه کنیم، همه اینها نشان برادر و اخوت مسلمانان است.

ماموستا رستمی اضافه کرد: دین اسلام برای انسانیت ارزش گذاشته و هرکس قتل انجام دهد حتی کافر باشد، بوی بهشت به مشام وی نمی‌رسد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دین اسلام یعنی اجرای عدالت در همه ابعاد، امروزه اجرای عدالت خدمتگزاری وصیت پیامبر اسلام است.

فرماندار شهرستان بانه نیز در این جلسه اظهار داشت: باید در تمام جوانب و امور زندگی از پیامبر مکرم اسلام (ص) الگو گیری کنیم زیرا راز سعادت عالم بشریت عمل به فرمایشات خداوند، پیامبر (ص) و وحدت همه جانبه است.

کمال خدری با اشاره به استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: از راه‌های مختلف به دنبال جلوگیری از اتحاد جهان اسلام هستند از این‌رو برای ایستادگی در برابر دسیسه‌های دشمنان نیازمند وحدت همه جانبه هستیم./مهر

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن