اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

ماموستا راستی: شاهد یک بی‌تفاوتی از سوی کشورهای اسلامی در قضیه فلسطین هستیم

آوای سنت : امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: شاهد یک بی‌تفاوتی و انفعال از سوی سران کشورهای اسلامی در قضیه فلسطین هستیم که این وضعیت برای جهان اسلام شرم آور محسوب می‌شود.

ماموستا محمدامین راستی در گفتگویی اظهار داشت: حمله به یمن از سوی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها پیام‌های بسیاری برای جهان داشت.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها با این حمله خود به کشور یمن، عملاً نشان دادند که حامی و هم‌پیمان رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز جهان کفر به صورت یکپارچه در مقابل مسلمین جبهه واحدی تشکیل داده است، عنوان داشت: دشمنان دین خدا و اسلام این روزها در صدد هستند که جهان اسلام را منزوی و دچار چالش کنند که بهترین نمونه آن حمله صهیونیست‌ها به غزه و قتل و عام مردم فلسطین می‌باشد.

وی تصریح کرد: ولی در مقابل شاهد یک بی‌تفاوتی و انفعال از سوی سران کشورهای اسلامی در قضیه فلسطین هستیم که این وضعیت برای جهان اسلام شرم آور محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: اسرائیلی‌ها تا زمانی که هم‌پیمانانی همانند آمریکا و انگلیس دارند هرگز در سازمان ملل و دیگر مجامع بین‌المللی متهم نمی‌شوند و جنایت آنها دیده نخواهد شد.

ماموستا راستی در پایان سخنان خود افزود: بنابراین بهترین کار برای رهایی ملت فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها وحدت جهان اسلام در مقابل اسرائیلی‌ها می‌باشد، البته این وحدت نباید در قالب اجلاس، صدور بیانیه‌ها و حتی تحریم کالاهای اسرائیلی صورت بگیرد، بلکه باید اقدامی قاطع‌تر و سریع‌تر انجام شود/ حوزه

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن