اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

ماموستا کریمی: طوفان الاقصی تا نابودی کامل اسرائیل جنایتکار ادامه دارد

آوای سنت : امام جمعه موقت مریوان تصریح کرد: در عملیات طوفان الاقصی اهداف حماس محقق شد و رسانه‌های اسرائیلی این عملیات را در تاریخ بی‌نظیر دانستند که شکست وسیعی برای این رژیم غاصب در پی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، “ماموستا عثمان کریمی” امام جمعه موقت مریوان در هفدهمین وبینار طوفان الاقصی با عنوان «فلسطین محور اتحاد جهان اسلام» که به همت معاونت ایران مجمع تقریب برگزار شد،اظهار داشت:در آستانه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم و امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم یک انتخابات سالم را برگزار کنیم و کسانی را انتخاب کنیم که دلسوز و خدمتگزار مردم باشند.

وی سپس به تشریح عملیات طوفان الاقصی پرداخت و گفت: در طوفان الاقصی عملیات نظامی نیروهای حماس علیه سالها ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس را شاهد بودیم؛ امروز آمریکا، انگلیس، فرانسه همه پشت اسرائیل هستند؛ حال آنکه اگر فقط خود اسرائیل بود، حماس و جهاد اسلامی در ۴۸ ساعت این غده سرطانی را ساقط می‌کردند.

ماموستا کریمی افزود:به دنبال طوفان الاقصی بیش از ۲۴ هزار نفر زن و کودکان مسلمان به دست جنایتکاران اسرائیل شهید شده‌ و خانه و کاشانه آنها از بین رفته‌ است و به آنها فشار آورده‌اند تا از خاک مقدس خود بیرون بروند. چه عقلی این را قبول می‌کند؟ چرا برخی کشورهای اسلامی امروز در مقابل این جنایتها سکوت کرده‌اند؟

وی تأکید کرد: با بسته شدن دریای سرخ از سوی حوثی‌های یمن ضربه‌های سنگینی از نظر اقتصادی به صهیونیستها وارد شد، اما ارباب صهیونیستها وارد منطقه شده‌ است و نیروهای یمنی را با موشک می‌زند؛حال آنکه اگر همه کشورهای اسلامی دست به دست هم دهند و علیه اشغالگران صهیونیست اقدام کنند، مسلما پیروز خواهند شد.

وی اضافه کرد: در عملیات طوفان الاقصی حماس پیروز خواهد شد و وظیفه همه مسلمانان است که به اینها کمک کنند؛ اگر امروز حزب الله لبنان و دیگر گروههای مؤمن نباشند، کسی نیست در مقابل صهیونیستها بایستد؛ همه کشورهای اسلامی اعم از عربستان، مصر، اردن، یمن و … باید دست به دست هم دهند و به کمک این مسلمانان بیایند.

امام جمعه موقت مریوان خاطرنشان کرد: این عملیات تا نابودی اسرائیل جنایتکار ادامه دارد؛ اهداف نیروهای حماس در عملیات طوفان الاقصی محقق شد و رسانه‌های اسرائیلی این عملیات را در تاریخ بی‌نظیر دانستند که شکست وسیعی برای این رژیم غاصب در پی داشت.

وی اضافه کرد: به نقل از سربازان اسیر شده حماس، این عملیات در طول یک سال برنامه‌ریزی شده و عملیات آزادسازی فلسطین، مقابله با اشغالگران و مقابله با نقض حقوق اسلامی توسط اسرائیل بود.

ماموستا کریمی گفت: این عملیات واکنش حماس نسبت به کشتار مردم فلسطین بود و فلسطین پیروز است؛ این فلسطینی‌ها هستند که امروز در آب و خاک خود از خودشان دفاع می‌کنند و اسرائیل به دست مسلمانان و فلسطینی‎‌ها نابود خواهند شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن