اهل سنت ایرانگفتگو و مصاحبه

محبت به اهل بیت (ع) مزد رسالت ختمی مرتبت (ص) است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت شهر آق قلا، گفت: ارادت و محبت به اهل بیت علیهم السلام در واقع مزد رسالت خاتم الانبیا محمد مصطفی (ص) است.

آخوند «عبدالرزاق رهبر»  اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرموده است: «من برای تبلیغ رسالتم هیچگونه مزدی از شما طلب نکردم مگر محبت اهل بیتم را».به گفته وی؛ رسول خدا (ص) به امت خود توصیه کردند که در بین شما دو امانت گرانبها گذاشتم که یکی قرآن کریم و دیگری اهل بیتم است».

مدیر مرکز اسلامی عرفانی شهر آق قلا با بیان اینکه ایام محرم و عاشورا است و باید حرمت این ماه را نگاه داشت، تصریح کرد: در قرآن چهار ماه به عنوان ماه های حرام یاد شده است و خداوند تاکید کرده که در این چهار ماه ظلم نکنید و احترامش را نگه دارید.

وی افزود: امام حسین شخصیتی مانند رسول اکرم (ص) بود و آن حضرت (ص) حسنین را گل های خوشبوی جنت خطاب می کرد.

به گفته وی؛ حتی پیامبر اکرم(ص) امام حسین را می‌ بوسید و این از محبت آن حضرت (ص) است، پیامبر خدا از بوسیدن امام حسین روحی تازه می‌ گرفت و با دیدن و بغل کردن امام حسین (ع) روح معنوی آن حضرت بیشتر می ‌شد و ما هم باید نوه و نور چشم پیامبر خدا (ص) را در ایام شهادتش با دعا کردن، خواندن قرآن و سلام و صلوات شاد کنیم.

آخوند رهبر، محبت بر قرآن، نبی اکرم (ص) و همچنین اهل بیت علیهم السلام ضروری دانست و گفت: اهل بیت علیهم السلام مانند کشتی هستند یعنی هادی انسان ها و نصرت انسان ها هستند و هرکس از آن دور باشد در هلاکت غرق خواهد شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن