مذاهب و خطبه ها

برابر هیولای کرونا هم رعایت بهداشت وهم سلاح ایمان داشته باشیم

آوای سنت : آخوند عبدالکریم جاور ، امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس درخطبه های نمازجمعه ۹اسفندبا اشاره به گسترش روز افزون ویروس کرونا در سطح کشور و جهان از آن به عنوان مصیبت جهانی یاد کرد و اظهار داشت: طوفان ویروس کرونا جان ده ها نفر را در ایران گرفته و صدها نفر را بستری کرده است.

حاج آخوند عبدالکریم جاور در سخنان کوتاه خود در مصلی نماز جمعه ضمن دعوت مردم به آرامش تصریح کرد: در برابر هیولای کرونا ویروس علاوه بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، با سلاح ایمان و توسل به الله متعال و تقویت روحیه و آرامش جمعی ایستادگی کنیم.

وی از جامعه پزشکی و درمان به عنوان ایثارگران خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس یاد کرد و اظهار داشت: از دکترها، پرستاران، نیروهای بهداشتی و خدماتی بیمارستان ها که این روزها جهادگرانه در حال خدمات رسانی به مردم و مبارزه با این بیماری واگیر هستند تقدیر و تشکر می کنم .

آخوند جاور با بیان اینکه خطر ابتلا به ویروس کرونا همچنان مردم را تهدید می کند و در حال گسترش است، از مردم خواست تا توصیه های وزارت بهداشت و درمان را در رعایت کلیه روابط اجتماعی، بهداشت محیط، بهداشت فردی و اجتماعی را حتما جدی بگیرند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن