مذاهب و خطبه ها

منتخب مجلس یازدهم نماینده همه شهروندان است

آوای سنت : آخوند عبدالکریم جاور ، امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در خطبه های نماز جمعه ۲ اسفندماه با اشاره به آغاز رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اظهار داشت: کاندیدایی که طبق قوانین انتخابات مجلس آرای لازم را از سوی مردم کسب کرده، برنده انتخابات و منتخب همه مردم این شهرستان خواهد بود نه نماینده یک گروه، طایفه و یا قومی.

آخوند عبدالکریم جاور اظهار داشت: شرکت در انتخابات و انتخاب فردی اصلح از بین نامزدان مجلس شورای اسلامی حق شماست.

وی گفت: کاندیداهای محترم شهرستان طی هفته گذشته به معرفی خود و برنامه هایشان پرداختند. امروز با آگاهی و شناختی که از کاندیداها دارید رای تان به شخصی که اطمینان دارید متعهد و امانتدار خواهد بود بدهید.

خطیب جمعه اهل سنت گنبدکاووس با بیان اینکه؛ نتیجه آرای انتخابات به نفع هر یک از نامزدها باشد بزودی مشخص خواهد شد اظهار داشت: به کاندیداها و هواداران آنان توصیه می کنم اخلاق مدار باشند و اخلاق نیز حکم می کند به برنده این انتخابات تبریک بگویند.

آخوند عبدالکریم جاور تصریح کرد: منتخب انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی، نماینده همه آحاد مردم این شهرستان است و باید بدون هیچگونه حب و بغض یا تفکیکی به همه مردم شهرستان و ملت ایران خدمت نماید.

وی ضمن ابراز گلایه از اسراف برخی کاندیداها در شرایط فعلی اقتصادی در تبلیغات انتخاباتی اخیر اظهار داشت: برخی تجار، شرکت ها و همچنین کاندیداها در برگه ها، پوسترها و یا تقویم ، اسماء الهی، آیات قرآن و آیت الکرسی را درج می کنند که این امر به جهت زیر پا ماندن مقدسات، هرچند بدون قصد و نادانسته، صحیح نیست.

آخوند جاور بخش قالبی از سخنان خود را به سلسله موضوع اهمیت شناخت و کشف حقیقت دین و رموز آیات قرآن اختصاص داد و اظهار داشت: امروزه یکی از مهمترین مسائل جوامع اسلامی توطئه دشمنان اسلام در به انحراف کشاندن جوانان از طریق دنیای ارتباطات و کانال های مجازی است.

آخوند عبدالکریم جاور با تاکید براینکه حاضر نیستم حتی یک جوان هم از دین منحرف و یا دلسرد شود اظهار داشت: همه ما امت مسلمان وظیفه داریم از دین اسلام حراست کنیم. هر کس واجب است در هر سمت، مقام و شغلی هست به هر نحو و شکلی که می تواند حمایت کنند تا از دین در برابر منحرفین و منافقین حراست شود.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با بیان اینکه تخریب کنندگان دین اسلام هیچ شناختی از قرآن و اسلام ندارند اظهار داشت: دین اسلام شعائر و برنامه ای برای زندگی بهتر، سالم تر و آیینی جهت تضمین امنیت، آرامش وسعادت بشریت است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن