اهل سنت ایرانعمومی

مشاور وزیر ارشاد: امت اسلام از تفرقه دوری کنند

آوای سنت : مشاور امور اهل‌سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امت اسلامی ضمن حفظ وحدت، از اختلاف و تفرقه دوری کنند.

ماموستا عبدالسلام امامی، در آیین اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان که در سالن مجتمع فرهنگی این شهر برگزار شد، قرآن کتاب راهنما و هدایتگر همه انسان‌هاست، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) و قرآن محور وحدت همه مسلمانان است.

وی با تاکید بر اینکه همه انسان‌ها باید از فرموده‌های قرآن تبعیت کنند، گفت: امت اسلامی حول محور کتاب الهی دور هم جمع شده و ضمن حفظ وحدت، از اختلاف و تفرقه دوری می‌کنند.

مشاور امور اهل‌سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه متاسفانه امروزه شاهد نسل‌کشی مسلمانان در غزه هستیم، افزود: تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر در فلسطین به شهادت رسیده‌اند و همواره شاهد جنایات رژیم صهیونیستی هستیم.

وی افزود: امروز فلسطین به مصداق بارز دروغین مرکز حقوق بشر تبدیل شده است. دشمنان همواره با ترفندهای مختلف بحث اقوام و مذاهب را مطرح می‌کنند، تمام اختلافات را با وحدت می‌توانیم ریشه‌کن کنیم.

ماموستا امامی با بیان اینکه پیروی از قرآن و پیامبر(ص) روح تازه‌ای در مومنان می‌دمد، یادآور شد: قرآن در راستای تمامی نیاز‌های بشری در تمام دوران‌ها، فرامینی دارد که پاسخگوی تمام مسائل و نیازهای بشری است.

وی با بیان اینکه بهترین راه برون‌رفت از مشکلات کنونی بازگشت به قرآن است، اظهار کرد: بیشترین تهاجم دشمندر سال‌های اخیر بر اساس دو محور و تخریب جایگاه پیامبر(ص) و قرآن کریم بوده چراکه آنان می‌دانند پیروی از این راه باعث تقویت تمدن اسلامی می‌شود.

امام جمعه مهاباد قرآن را جوابگوی همه مسائل بشری دانست و عنوان کرد: اگر بخواهیم سعادتمند شویم، باید در تمام زمینه‌ها از قرآن بهره بگیریم./تسنیم

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن