اهل سنت ایرانکتب و ناشران

معرفی کتاب:به زندگی لبخند بزن

معرفی جدید ترین کتاب نشر احسان

آوای سنت : “غم مخور و به زندگی لبخند بزن … این شعاری است که می‌خواهم هر کسی که گرفتار و بلا دیده است، آن را بر زبان جاری سازد تا بتوانیم در بیابان ناامیدی بذر امید بکاریم … اصلاً چرا ناامیدی؟

دنیا یک ساعت است و با لحظات شیرینی و تلخش سپری می‌شود … غم‌ها، همه، رو به تمام شدن هستند.

دنیا، یا اینکه با زدودن بلا از تو، کوچ می‌کند و یا اینکه تو با مردن، از دنیا جدا می‌شوی و آن را ترک می‌کنی.

ـ و آنجا … و تو چه می‌دانی که آنجا چیست؟! …

آنجا بهشتی است با پهنایی به اندازه‌ی آسمان‌ها و زمین. خدای عزوجل آن را برای ایمانداران آماده کرده است … در این بهشت چیزهایی وجود دارد که چشمی آن‌ها را ندیده، گوشی نام آن‌ها را نشنیده، و بر قلب انسانی خطور نکرده است.”

بخشی بود از کتاب «به زندگی لبخند بزن» اثر محمود مصری با ترجمه‌ی سید رضا اسعدی و نصیر ملکی. این کتاب آمده تا دل‌ها و خردهای سرگشته و حیران را خطاب قرار دهد و با زبان حال بگوید: تنها راه باز کردن دروازه‌ی امید و آرزو، دلگرمی، گشادگی سینه، خوشبختی قلب، زدودن غم ها و غصه ها، ایمان به خدا و خشنودی به قضا و قدر اوست. ما چطور می‌توانیم بهتر زندگی کنیم؟ چطور می‌توانیم از زندگی خود رضایت داشته باشیم؟ چطور می‌توانیم شاد بودن را تجربه کنیم؟ این‌ها سوالاتی هستند که استاد محمود مصری قصد دارد در  این کتاب به آن‌ها پاسخ دهد.

متون کتاب حاوی داستان‌های کوتاه و آموزنده می‌باشد تا مشکلات زمان را در پرتو وحی، سنت و اخلاق حل کند. از ویژگی های مهم این کتاب می‌توان به مواردی چون؛ منابع و مطالب بسیار متعدد آن، استفاده از آیات و روایات با ارائه‌ی منابع درپاورقی، قابل استفاده برای عموم و ترویج بهداشت روانی و بهداشت معنوی اشاره کرد.

ناشر کتاب: نشر احسان

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن