اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها

وظیفه انسانی ما حمایت از مردم فلسطین است

آوای سنت : امام جمعه اهل سنت بندرچارک گفت: وظیفه انسانی همه ما مسلمانان و آزادگان است که از مردم مظلوم فلسطین دربرابر جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها حمایت کنیم.

شیخ یعقوب خلیلی، امام جمعه اهل سنت بندر چارک اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین بیش از ۷ دهه است که زیر چنگال جنایات وحشیانه صهیونیست ها قرار دارند و آنان در تعرض و تجاوز به حقوق مردم فلسطین ذره ای رحم ندارند.

وی با بیان این که وظیفه انسانی ما مسلمانان و آزادگان جهان، حمایت از مردم فلسطین است، افزود: جنایاتی که صهیونیست ها در غزه در این روزها در حال رقم زدن هستند، دل هر انسانی را به درد می آورد و باید جهانیان به این جنایات واکنش نشان دهند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: صهیونیست ها خود را برتر می دانند و هر جنایتی را در حق مردم مظلوم فلسطین انجام می دهند و این وظیفه کشورهای اسلامی و دولت های اسلامی است که در کنار این مردم مظلوم قرار گرفته و آنان را از این ظلم بی امان نجات بخشند.

شیخ خلیلی با تصریح بر این که جبهه مقاومت در حال دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین است، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها می‌خواهند مقاومت و جریان مقاومت اسلامی را در منطقه ریشه کن کنند اما غافل از این هستند که این جریان مردمی، ریشه آنان را خواهند کند و آنان را به نابودی می‌کشاند.

وی با اشاره به زلزله افغانستان نیز گفت: تعدادی زیادی از بین رفته اند و خانه ی خود را از دست داده اند و بر همه ی ما لازم است به کمک مردم افغانستان بشتابیم./فارس

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن