مجلس و نمایندگان

عملیات اخیر حماس واکنش به ظلم اسرائیل بود

مبارزان فلسطینی مراقب تله‌های غرب باشند

آوای سنت : رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: حرکت اخیر که با نام «طوفان الاقصی» انجام شد واکنش و پاسخی به رفتارهای خشونت‌آمیز رژیم صهیونیستی بود. اما مردم فلسطین باید حواسشان جمع باشد که از مسیر اصلی که مبارزه با صهیونیسم است خارج نشوند و از حق و حقوق خود غافل نشوند.

جلال محمودزاده رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص حملات اخیر رژیم صهیونستی به نوار غزه، گفت: مستحضر هستید که طی سالیان طولانی به ویژه طی سال‌های محاصره نوار غزه، رژیم صهیونستی ظلم‌های متعددی را به مردم این منطقه روا داشته و از زیرپا گذاشتن حقوق انسانی مردم نوار غزه هیچ ابایی نداشته است.

وی ادامه داد: به ویژه در ماه‌های اخیر که از آغاز سال ۲۰۲۳ سپری شده رفتارهای خشونت‌آمیز، حملات به نمازگزاران در مسجد الاقصی و اقدامات چنینی بارها و بارها از سوی صهیونیست‌ها تکرار شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس خاطرنشان کرد: به عقیده ما همه مردم فلسطین به صورت عام، یعنی نه اینکه فقط یک گروه خاص را مدنظر قرار دهیم بلکه عموم مردم فلسطین که هم شامل حماس می‌شود و هم سایر گروه‌های دیگری که در آنجا در حال مبارزه هستند، همگی مورد ظلم واقع شده‌اند و این در شرایطی بوده که کشورهای غربی مدعی حقوق بشر همواره حامی و پشتیبان اسرائیل بوده‌اند.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: حرکت اخیر که با نام «طوفان الاقصی» انجام شد، واکنش و پاسخی به رفتارهای خشونت‌آمیز رژیم صهیونیستی بود. مردم فلسطین باید حواسشان جمع باشد که از مسیر اصلی که مبارزه با صهیونیسم است خارج نشوند و از حق و حقوق خود غافل نشوند.

وی افزود: توصیه ما به مردم و مبارزان فلسطینی این است که با دقت مراقب باشند که وارد تله‌هایی که غرب و کشورهای دیگر احتمالا پهن کردند تا موضوع را از مسیر اصلی خارج کرده و جای ظالم و مظلوم را عوض کنند، نشوند

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن