کتب و ناشران

معرفی کتاب : بر مسیر نبوت

آوای سنت : کتاب «بر مسیر نبوت» نوشتۀ ادیب، دعوتگر و نویسندۀ جوان و مطرح فلسطینی، ادهم شرقاوی است. کتاب‌های متفاوتی در زمینۀ سیرت پیامبر‌ صلّی‌اللّه‌علیه‌وسلّم نوشته شده است و این کتاب جزو کتاب‌های سیرت نیست؛ بلکه درس­‌هایی است از سیرت رسول نازنین اسلام صلّی‌اللّه‌علیه‌و‌سلّم

با مطالعۀ این کتاب دید شما نسبت به مطالعۀ سیرت تغییر خواهد کرد، دیگر زندگی پیامبر اسلام صلّی‌اللّه‌علیه‌وسلّم را به‌طور گذرا مطالعه نخواهید کرد، بلکه تمام رفتارها، موضع‌گیری‌ها و سخنان پیامبر، حتی در مواردی که ظاهرا چندان مهم به‌نظر نمی‌آید، برایتان مهم خواهد بود، درنگ می‌کنید، در آن می اندیشید و از آن درس می‌گیرید، زیرا سراسر زندگی پیامبر صلّی‌اللّه‌علیه‌وسلّم درس و عبرت‌های پندآموز است.

زبانِ بیانِ کتابِ «بر مسیر نبوت» پندآموز، ساده، خودمانی است. بیانِ داستانی کتاب موجب می‌شود عبرت‌ها و پندهای زندگی پیامبر اسلام صلّی‌اللّه‌علیه‌وسلّم به‌زیبایی در ذهن مخاطب نقش بندد و تاثیرگذاری بیشتری بر روح خواننده داشته باشد.

برجسته نمودن نکاتی از سیره، سنت و شمایل حضرت رسول به‌عنوان خاتم پیامبران، که بعضا ممکن است ساده به‌ نظر بیاید از دیگر ویژگی‌های نوشتاری مولف این اثر وزین به‌شمار می­ آید.

📕«بر مسیر نبوت»
🔸نشر احسان
🔹نویسنده: ادهم شرقاوی
🔸مترجم:عامر شمسی ، جابر شمسی
🔸سال چاپ: ۱۴۰۲
🔹قطع: رقعی
🔸تعداد صفحه: ۳۵۲

🌐»ثبت سفارش از طریق سایت

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن