دسته‌بندی نشده
موضوعات داغ

منتخب مردم و انتظارات

منخبان به دردهای جامعه برسند

آوای سنت:انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تمام مشکلات ،تلخی ها و شیرین ها،بدعهدی ها و گاها بداخلاقی های خود به پایان رسید و منتخب مردم معین شد.

مدت یک هفته رقابت که بعضی وقتها شبیه میدان جنگ های نامنظم بود  و مبارزه ای سخت و طاقت فرسا را برای کاندیداها رقم زده بود و آنسوی جبهه مردم بودند که هر شخصی بنوعی  به این کارزار واکنش نشان می دادند،بعضی هوادار کاندیدها بودند،بعضی بی تفاوت صرفا نظاره گر بودند ،اما آنچه مهم بود اتحاد و وحدت مردم منطقه بود که حفظ شد و مردم جدا از بعضی مسائل مطرح شده ، مانند همیشه در کنار هم و با صفا و صمیمیت بیشتر به زندگی روزمره خود ادامه خواهند داد.

در این برهه از زمان هم می طلبد کاندیداها رقابت را به رفاقت ،دشمنی را به دوستی ،بداخلاقی را به اخلاق نیکو و پسندیده تبدیل نمایند و بدور از هر گونه عداوت و کینه توزی  در راستای تعالی منطقه و دفاع از حقوق و مطالبات مردم همراه و همگام منتخب مردم باشند.

در حالیکه مردم منطقه از بیکاری ،مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رنج می برند و هر روز جوانان ما بخاطر لقمه ای نان جان خود را فدا می کنند و یا در جادها بر اثر تصادف جان به جان آفرین تسلیم می کنند و با توجه به اینکه تنها پل ارتباطی ما در سطح کلان با حاکمیت نماینده می باشد در نتیجه مسولیت ایشان بسی خطیر و سنگین است.

می بایست نماینده منتخب نیز با درایت و امعان نظر و مداقه در آرا خود در شهرستانهای حوزه انتخابیه، به دور از هر گونه تبعیض در اعتلای منطقه کوشیده ،و با برنامه و یاری جستن از دلسوزان و صاحبان فکر و اندیشه و شناسایی  نارسایی ها و کاستی ها، سعی در برآوردن انتظارات عمومی جامعه نماید.

احمد حیدری

منبع: کانال نواندیشان

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن