مجلس و نمایندگان

استفاده از ظرفیت مردم در پیشگیری، درمان و مقابله با مواد مخدر

فتحی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کامیاران

آوای سنت : نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کامیاران بر استفاده از ظرفیت مردم در پیشگیری، درمان و مقابله با مواد مخدر تاکید کرد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کامیاران حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این نشست که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان استان وشهرستان برگزارش، با تقدیرازاقدامات اثرگذار درحوزه مواد مخدرتوسط دستگاهها وسازمان های مختلف ،انجمن های مردمی و پزشکان گفت: درصدد هستیم با همکاری بیشتر بین ادارات نسبت به تقویت کمپ ترک اعتیاد کامیاران به منظور پذیرش بیماران اعتیاد بیشتر و بازتوانی وحرفه آموزی به آنان درکناردرمان اقدام نماییم.

وی با اشاره به اهمیت نقش مردم در انجام کارها و اثر بخشی آن، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت مردم درخصوص پیشگیری، درمان ومقابله با مواد مخدر شد.

فتحی ضمن اعلام آمادگی جهت حمایت از برنامه هایی که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی موثر و کارآمد باشد،استفاده از تمام ظرفیت ها دراین زمینه را ضروری دانست

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن