مجلس و نمایندگان

اقدامات اخیر اسرائیل بر علیه ایران ناشی از ترس است

رژیم صهیونیستی در برنامه هسته ای ایران شکست خورده است

آوای سنت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اقدامات اخیر اسرائیل را نشانه هراس این رژیم از ایران دانست.

به گزارش آوای سنت، جلیل رحیمی جهان آبادی با اشاره به نقش مخرب وخصمانه اسرائیل در خاورمیانه در خصوص نامه این رژیم به شورای امنیت درباره برنامه موشکی کشورمان و نقض مفاد قطعنامه ۲۲۳۱ گفت: اسرائیل پیشرو نقض قوانین و معاهده های بین المللی است و در جایگاهی قرار ندارد که بخواهد در مورد رفتار دیگر کشورها اظهارنظر کند. فراموش نمی کنیم که اسرائیل یکی از سیاه‌ ترین پرونده های نقض مقررات بین المللی را دارد و به صورت آشکارا با دهن‌ کجی به پروتکل های بین المللی اقدام به ساخت بمب اتم کرده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی عضو ان.پی.تی نیست، ادامه داد: این مهم درحالی رقم خورده است که آنها با دخالت در امور داخلی کشورها از جمله اتفاق رخ داده در نطنز، امنیت منطقه و جهان را دچار چالش جدی کرده و مورد آسیب قرار داده اند. اقدام رژیم صهیونیستی نشان می دهد که هراس زیادی از شرایط رخ داده در عرصه بین المللی به نفع ایران دارد.

جهان آبادی با یادآوری ابعاد پشت پرده اقدام اخیر رژیم صهیونیستی، افزود: این اقدام نشان می دهد اسرائیلی ها هراس زیادی از شرایط رخ داده در عرصه بین المللی به نفع ایران دارند. آنها تصور می کردند تحریم های کمرشکن ترامپ ایرانیان را به زانو در می آورد و موجب خواهد شد کشورمان قراردادهای جدید بین المللی را امضا کند و حتی اقتصادمان از بین برود، اما امروزه مشاهده می کنند نه تنها ایران از این مراحل عبور کرده، بلکه همه آسیب ها به فرصت تبدیل شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این مطلب که اسرائیلی ها هم اکنون در حال دست و پا زدن هستند، اظهار داشت: دولتمردان سلطه طلب رژیم صهیونیستی اخیرا موضوع  نقض مفاد قطعنامه ۲۲۳۱ را بهانه قرار داده اند. آنها تصور می کردند با اتفاق نطنز، دست ایران در مذاکرات هسته ای خالی می شود، اما بلافاصله مشاهده شد که غنی سازی ۶۰ درصد آغاز و همچنین مقرر شد نسل های جدید سانتریفیوژ جایگزین سانتریفیوژهای قبلی شود که این امر دست برتر کشورمان را به اثبات می رساند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن