مجلس و نمایندگان

اقدام تروریستی راسک برای برهم زدن امنیت و وحدت کشور است

آوای سنت : نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان، این دست از جنایات را در راستای بر هم زدن امنیت و اقتدار ایران اسلامی و ضربه به وحدت و انسجام ملی برشمرد و از همه مردم کشورمان خواست تا با دقت و هوشیاری نسبت به این وقایع، امکان سوءاستفاده دشمنان از این قبیل اقدامات کور را سلب کنند.

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با محکوم ساختن جنایت اخیر تروریستی در منطقه راسک، اظهار کرد: دشمنان کوردل این سرزمین بشدت از وحدت و یکدلی و امنیت ایران می هراسند و هر از گاهی دست به چنین جنایت بزدلانه ای می زنند.

وی با بیان این که عموم اهل سنت ایران اسلامی این جنایت را محکوم و از رفتارهای تروریستی بر علیه امنیت و اقتدار کشور، ابراز انزجار می کنند، از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشورمان خواست تا قاطعانه با عاملان این جنایت برخورد کنند.

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس همچنین تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقدم مبارزه با ناامنی در کشور است و این ضایعه را به تک تک خانواده پرتلاش این نیرو و مرزداران غیور این سرزمین تسلیت می گوییم و خواستار تجهیز هر چه بیشتر این یگان های مرزی برای حفظ جان آنان در این چنین عملیات های کور و مزورانه ای هستیم.

جباری با تأکید بر درک بالای مردم سیستان و بلوچستان از پشت پرده چنین اقدامات مزورانه ای، ماهیت این دست از جنایات را در راستای بر هم زدن امنیت و اقتدار ایران اسلامی و ضربه به وحدت و انسجام ملی برشمرد و از همه مردم کشورمان خواست تا با دقت و هوشیاری نسبت به این وقایع، امکان سوءاستفاده دشمنان از این قبیل اقدامات کور را سلب کنند.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: این اقدامات تروریستی و کور بر انسجام ملی ملت ایران برای مقابله با دشمنان خواهد افزود و خون پاک و مطهر شهدای این حادثه تروریستی بر اقتدار و امنیت ملی خواهد افزود.

بامدادجمعه ۲۴ آذر، در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۲ تن از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند، یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن