مجلس و نمایندگان

انتقاد شدید نماینده مریوان از بی توجهی مسئولان به مشکلات مردم

آوای سنت: رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان از عدم ثبت نام برای انتخابات مجلس دوازدهم سخن به میان کشید.

به گزارش آوای سنت، شیوا قاسمی پور با انتقاد از حجم مشکلات و بی توجهی ها در بخش های مختلف حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد گفت: قطعا نمی توان همه مشکلات را در طول چهار سال حل کرد. بنده میراث دار کم کاری سالیان متمادی هستم. نارضایتی مردم از وضع موجود برای همه ما باعث شرمندگی است. در شرایط فعلی خلاقیت از ما گرفته شده و عملا فلج شده ایم. چشم و گوشمان بسته است و خودمان به خودمان خیانت می کنیم.

مردم باید بدانند که هیچ مسئولی دوست ندارد دوران مدیریتیش دارای کم و کاست و ضعف باشد. دوست ندارد پرونده سیاهی در کارنامه اش دیده شود، اما واقعیت ها و انتظارات با میزان بودجه اختصاصی و درآمدها همخوانی ندارند.

وی در خصوص آینده کاری خود افزود: بنده به صراحت اعلام می کنم در پایان چهار سال دیگر برای نمایندگی شرکت نمی کنم و ثبت نام نخواهم کرد، ولی تا روز آخر با قدرت کار خواهم کرد تا گره ای از مشکلات مردم این دیار کمتر شود.

مردم و مسولین کم کاری ها را کنار گذاشته و به همدیگر کمک کنند. مسلما در فرصت باقی مانده نمی توان همه مشکلات چهار دهه اخیر را حل کرد. از سوی دیگر نباید با تزریق ناامیدی و کم کاری حرکت رو به جلو را کند کنیم. همه ما از مردم و رسانه ها ابتدا نیمه پر و سپس نیمه خالی لیوان را ببینیم.

نماینده مریوان و سرو آباد اظهار داشت: مشکلات و معضلات دو شهرستان را از زبان مسولین شنیدم و قطعا در سفر رئیس جمهور که قرار است در آینده نزدیک به استان اتفاق بیفتد مطرح و پیگیری خواهم کرد. باید خود را آماده کنیم و پروژه ها و طرح ها را به رئیس جمهوری بدهیم که برای دو شهرستان ماندگار شوند. در فرصتی که در اختیار ما مسولین است تلاش کنیم گره ای از مشکلات مردم را باز کنیم و در این راستا هر کاری از دست بنده بربیاید دریغ نخواهم کرد.

قاسمی پور در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به طرح های دانش بنیان، عنوان نمود: دنیا در حوزه دانش بنیان در حال حرکت است، اما ما در آن خیلی عقب هستیم. طرح ساماندهی نیروی انسانی معضل بزرگی بود که در مجلس آن را حل کردیم، به طرح رتبه بندی معلمان، سال ها در مجالس و دولت ها بی توجهی می شد، ولی مجلس یازدهم آن را تصویب کرد.

این نماینده اهل سنت مجلس ادامه داد: ما در سکوت خبری برای زلزله منطقه خاو، میرآباد و جشنی آباد کار بزرگی کردیم که دیده نشد بطوری که به اندازه زلزله سی سخت برای این منطقه اعتبار جذب کردیم.

در حوزه مرز باشماق همه دستگاه‌ها باید ورود کنند، اما مقاومت برخی ها برای نگه داشتن پمپ بنزین داخل مرز باشماق را نمی فهمم، اگر سود و منفعت شخصی برای برخی افراد خاص ندارد، چرا از انتقال آن به شهر برده رشه مقاومت می شود؟!

شیوا قاسمی پور با گریزی به منطقه سرشیو، یادآور شد: با وجود همه نامهربانی ها به این منطقه آینده خوبی در انتظار سرشیو بخصوص در حوزه گردشگری و دامپروری است، روستای جانوره باید تبدیل به بخش یا شهر شود، چرا که پتانسیل های زیادی دارد و امیدواریم مسولین دولتی به فکر این منطقه محروم باشند.

سروآباد با همه مشکلاتش می تواند به قطب گردشگری استان کردستان تبدیل شود و تنها راه نجات این شهرستان تقویت حوزه گردشگری آن است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن